w radiu wlasnie uslyszalam...

1. Data: 2003-02-27 13:22:03

Temat: Re: w radiu wlasnie uslyszalam...
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 27 Feb 2003 14:28:48 +0100, "Kruszynka" <l...@w...pl>
wrote:

>...ze po wejsciu do Unii nie bedzie juz tlustych czwartkow, bo tam sa jakies
>normy odnosnie zawartosci tluszczu w potrawach i cza sie do nich dostosowac.
>Emigranci, zaprzeczcie! to nie moze byc prawda! U Was _w ogole_ nie ma
>paczkow?!
>
>Kruszyna

paranoja? ;)))))))
naprawde wierzyta ludziska w brak paczkow? hrehrehre

Mama Borsuka, tesc Bozenki Trojniak bez walka
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 13:22:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>jakies
>dostosowac.

>Co za bzdury ! Co to za radio ???
>Paczki sa wszedzie (przynajmniej w Paryzu), ale po prostu nie ma Tlustego
>Czwartku, i juz.
>
>Ewcia

moze to radio maryja

Mama Borsuka - aka Pierz, tesc Bozenki Trojniak bez walka

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 13:27:53

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ok, w Niemczech kobiety obcinaja dzis panom krawaty, ale przy tym mozna i
>zjesc paczka, czemu nie? Jest wszystko co mozna w tluszczu smazyc! Paczki
>wszelakiego rodzaju: z cukrem, lukrem, serowe, podobne forma do chrustow.
>Zima na kazdym rogu stoja budki, w ktorych sprzedawane jest "Schmalzkuchen"
>smazone na oczach w oleju!
>
>Monika

ale mam nadzieje, ze te oczy potem wylawiaja, bo ladnie to to
chyba nie wyglada...szczegolnie jak male paczki sie zmazy ;)))))

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-02-27 13:35:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>wywiaz z LPRem by?? Kto to znowu pieprzy (bez przeproszenia) g?upoty?
>P?czki s? i b?d?. P?czki to narodowa potrawa berli?ska, nie bez powodu
>nazywane one s? w Niemczech (poza Berlinem ;-)) Berliner.
>

>Waldek

"Ich bin ein Berliner" - JFK

1. Data: 2003-02-27 13:41:54

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kruszynka" <l...@w...pl> a écrit dans le message de news:
b3l3ps$sni$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
Co za bzdury ! Co to za radio ???
Paczki sa wszedzie (przynajmniej w Paryzu), ale po prostu nie ma Tlustego

Niesz !

1. Data: 2003-02-27 13:41:58

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka:
> [...]
> Emigranci, zaprzeczcie! to nie moze byc prawda! U Was _w ogole_ nie ma

wywiaz z LPRem był? Kto to znowu pieprzy (bez przeproszenia) głupoty?
Pączki są i będą. Pączki to narodowa potrawa berlińska, nie bez powodu
nazywane one są w Niemczech (poza Berlinem ;-)) Berliner.

Na Sylwestra są u nas prawdziwe orgie pączkowe. Można je wtedy kupić w
kilkunastu wariantach smakowych. Normalne są one albo z dżemem
truskawkowym, albo z powidłami śliwkowymi. Na Sylwestra masz jeszcze z
likierem jajkowym, Cointeaux, czy jak się toto pisze, z czekoladą, z
różnymi dżemami i, dla jaj, także z musztardą.

Tak nawiasem mówiąc, chałwa też u nas jest i nikt się jej nie czepia (za
wyjątkiem mojej żony, jak coś takiego kupię).

Waldek

1. Data: 2003-02-27 13:42:42

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote
> Co za bzdury ! Co to za radio ???

No niby trzeci program polskiego radia... Chyba na psy schodza...

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-02-27 13:43:36

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-02-27 13:44:54

Od: "Lukasz Madeksza@Uni" <m...@c...tu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka wrote:

> ...ze po wejsciu do Unii nie bedzie juz tlustych czwartkow, bo tam sa
> jakies normy odnosnie zawartosci tluszczu w potrawach i cza sie do nich
> dostosowac.

Boszzzzz....
Naprawde Trojka taka bzdure puscila?
Kaczki to ja lubie, ale nadziewane jablkami a nie dziennikarskie.

Lukasz "Mikie" Madeksza

Zupa pieczarkowa
Faworki
ziemniaki inaczej