w sprawie kretów

11. Data: 2005-01-30 19:16:43

Temat: Re: w sprawie kretów
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:CgaLd.67160$re1.37995@fe2.columbus.rr.com...

> A jak krety dadza wiecej? :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Jedyne wyjście areału dokupić.
:-))
pozdrawiam pogodnie
skryba

12. Data: 2005-01-30 19:20:32

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:CgaLd.67160$re1.37995@fe2.columbus.rr.com...

> A jak krety dadza wiecej? :-)

myślisz, że Pan Bóg jest przekupny ? :-)
przecież to On krety stworzył :-)

pozdr
Ania

13. Data: 2005-01-30 19:21:31

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Dzień dobry!
> Nazywam się Janusz Czapski i jestem tu nowy.
> Bardzo mi się tu podoba. Taki spokój....
> Prosze uprzejmie o pomoc w rozwiązanie mojego problemu:
> jak się pozbyć kretów???
> Pozdrawiam serdecznie :-)
> Janusz

Witam szanownego pana na grupie :-)
Mój sposób na pozbycie się krecika.
Wiosną weż wąż z wodą ,
włóż do kreciej dziury i niech woda leci.
Dla siebie przygotuj skrzynkę piwa , taborecik,siedaj pij i czekaj,do
wieczora krecik powinien wyjść.
Tylko nie zabijaj ,oddaj sąsiadowi:-)

Pozdrawiam TeresaR

14. Data: 2005-01-30 19:21:49

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> Nazywam się Janusz Czapski i jestem tu nowy.
> Bardzo mi się tu podoba. Taki spokój....
> Prosze uprzejmie o pomoc w rozwiązanie mojego problemu:

Hej nowy, nie bądź leniuszkiem, poszukaj w googlach, już było wiele razy
:-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

15. Data: 2005-01-30 19:39:51

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nazywam się Janusz Czapski i jestem tu nowy.
> Bardzo mi się tu podoba. Taki spokój....
> Prosze uprzejmie o pomoc w rozwiązanie mojego problemu:

Witaj nowy.
Jak już je złapiesz [tylko nie wal motyka], oskóruj i skórki zasyp solą.
Odbieram każdą ilość.
--
Pozdrawiam, Jerzy

16. Data: 2005-01-30 19:44:49

Od: "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kreta trzeba polubić...

Tego się nauczyłem z tej grupy. I, póki co, ze spokojem czekam na wiosnę i
patrzę jak to bydle robi mi 35 kreci kopiec na ukochanym trawniczku...

17. Data: 2005-01-30 19:47:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ctj95u$npq$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Nazywam się Janusz Czapski i jestem tu nowy.
> Bardzo mi się tu podoba. Taki spokój....
> Prosze uprzejmie o pomoc w rozwiązanie mojego problemu:
> jak się pozbyć kretów???

Hejka. To może ja zacytuję starego Janusza Czapskiego. ;-)
"Jedyny skuteczny sposob na krety (a chyba i na koty)!!!!!
Taki jeden kwiatek titan arun (Amorphophallus titanium) posadzony w ogródku
skutecznie odstrasza wszystkie krety (a i chyba koty). Doś trudno go
skombinować dlatego metoda nie jest popularna."
Pozdrawiam plagiatowo Ja...cki

18. Data: 2005-01-30 20:29:27

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech P. Chojnacki" <w...@a...net.pl> napisał w
wiadomości news:ctjdq1$f7f$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Kreta trzeba polubić...
>
> Tego się nauczyłem z tej grupy. I, póki co, ze spokojem czekam na wiosnę i
> patrzę jak to bydle robi mi 35 kreci kopiec na ukochanym trawniczku...

Robotę, za Ciebie odwala pod nowe wiosenne nasadzenia.
Tobie to dobrze. Tak sobie kreta wytresować, że tylko
na trawniczku kopczyki wykonuje.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

19. Data: 2005-01-30 20:47:17

Od: "Wanda Chojnacka" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja nazywam się Wanda i naprawdę jsetem tu nowa panie Januszu. U mnie jest
snieg i nie widać czy są.Niedawno czytałam radę pewnego grupowicza ,że
najlepiej je polubić.Mają takie ładne futerko nikt inny takiego nie
nosi.Przeczytałam trochę o tych winoroślach ale to zbyt mądre co piszą na
polecanej stronie .M
nie głównie chodzi o to czy on dobrze jest posadzony (zachodnia sciana
domu,dlaczego rok rocznie ma mączniaka,jest mało rozrośnięty(u sąsiadów jest
młodszy a duuużo większy)czy mam go wykopać czy coś zniego jesze uda się
wykrzesać.

20. Data: 2005-01-30 21:16:53

Temat: Odp: w sprawie kretów
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wanda Chojnacka <w...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ctjh4p$lgl$...@i...gazeta.pl...
> Przeczytałam trochę o tych winoroślach ale to zbyt mądre co piszą na
> polecanej stronie .
Pozornie. Sama prościzna. :-)

> Mnie głównie chodzi o to czy on dobrze jest posadzony (zachodnia sciana
> domu,)
Zachodnia ściana? Do przyjęcia. Też tak mam kilka odmian posadzonych. :-)

dlaczego rok rocznie ma mączniaka,
pewnie raz się nabawił i nielikwidowane przetrwalniki zarażają go co roku.
Dobrze byłoby zrobić wczesną wiosną, a potem przed kwitnieniem oprysk
przeciwko mączniakowi.
Istotne jest też dobre przewietrzanie krzewu co osiąga się przez nie
dopuszczenie do jego zbytniego zagęszczenia ( cięcie).

jest mało rozrośnięty(u sąsiadów jest > młodszy a duuużo większy)

A jaka to odmiana? Zależy Ci na rozrośnieciu się czyli na duzej ilosci lisci
czy na owocach?

czy mam go wykopać czy coś zniego jesze uda się > wykrzesać.

No pewnie, że się uda. :-)))
Pozdrawiam ;-)
Janusz

kurcze pomocy :)