w sprawie szybkiego zywoplotu.

21. Data: 2002-09-16 20:15:03

Temat: Re: w sprawie szybkiego zywoplotu.
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
news:11286-1032180280@213.17.138.62...
> Może ale mam kilkanaście arów bez możliwości dojazdu jakimkolwiek
> sprzętem (a uprawiać muszę bo jest dzierżawione) - Nic na tym nie
> rośnie prócz ostów (w zeszłym roku zasadziłem 2 worki ziemniaków i
> zebrałem 2 worki ziemniaków).

Bo ziemniaki sadzi się pojedynczo ,a nie całymi workami ;-))
Swoją drogą jesteś chyba rekordzistą,przecież one rosną same.

Jeśli musisz cos siać ,to skoś chwasty , sprzątnij, zaoraj konno ,zbronuj i
posiej łubin. Potem zielonkę zaoraj . To samo można zrobić z owsem (ale
mniej pożyteczny).

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/