Re: w sumie nie wiem jaki dać temat

From: Iska <f...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: w sumie nie wiem jaki dać temat
Date: Mon, 8 Feb 2010 23:23:15 -0800 (PST)

On 9 Lut, 08:13, Ender <e...@n...net> wrote:
> [...]
lek.htm

> np. znajomy lekarz znajomego lekarza.

Taaaa... to jest obustronne złamanie prawa. zwykłeś łamać prawo?
a takie zapamiętałe wyszukiwanie wiadomości o kimś (podczas gdy
człowiek boss
zajęty) też nie świdczy o właściwym stanie jego podsufitki

> Poza tym czemu miałbym szyć, cokolwiek to znaczy tu w tym kontekście?
> Zaraz, czy ty mnie czasem nie splonkowałaś?
> I to znowu?
> To chyba plonk do czegoś zobowiązuje, prawda dzieciaku? ;-)
> ENder

pomyślałam ze to bardzo głupi był pomysł i postanowiłam jeszcze
troszę cie pouczyć moresu nie od "dupy strony" niechże ta resztka
sympatii
twojej do mnie ma podstawy na znienawidzonko usenetowe, hę?
czyżbyś się poddal w okazywaniu heroicznej sympati mi "brudnej
zośce" ?