[w-wa] chleb zgodny z MM

1. Data: 2004-04-20 13:17:47

Temat: [w-wa] chleb zgodny z MM
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może już ktoś podawał, ale jak nie to proszę:
http://www.stanislawowska.waw.pl/ekologiczne.html
To piekarnia, która wypieka ekologiczne chleby/bułki żytnie (skład jak
najbardziej MM). Wiem, że dostarczaja pieczywo do Bomi/Klif oraz do
Delikatesów na Dzikiej (można zadzwonic i dowiedzieć się o inne miejsca). Co
do smaku jeszcze sie nie wypowiem, bo dopiero pierwszy raz kupilam i jeszcze
nie jadlam.
Przy okazji - zastanawiam sie jak jest różnica pomiędzy: "mąka żytnia z
pełnego przemiału" a "mąka żytnia RAZOWA z pełnego przemiału" ??
Pozdrawiam serdecznie,
--
Małgorzatka (minus 5)

2. Data: 2004-04-20 13:28:22

Temat: Re: [w-wa] chleb zgodny z MM
Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przy okazji - zastanawiam sie jak jest różnica pomiędzy: "mąka żytnia z
> pełnego przemiału" a "mąka żytnia RAZOWA z pełnego przemiału" ??

kurcze! jak mieszkalem 500m od nich to nie wiedzialem
a teraz sie przeprowadzilem

jak to sie wszystko dziwnie sklada
musta

3. Data: 2004-04-20 13:39:08

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzatka+ <m...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> Wiem, że dostarczaja pieczywo do Bomi/Klif

W całej Polsce?
Wiem, wiem - próżne nadzieje. :-(
--
Pozdrawiam, Seva. GG#788049 mail:w...@p...pl