Cholesterol a DO

1. Data: 2004-04-19 15:37:19

Temat: Cholesterol a DO
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z tym cholesterolem na Diecie Optymalnej?
Dzisiaj po raz kolejny od ponad 2 lat odebralem wyniki badania krwi.
Lekarz domowy u ktorego wlasnie bylem stwierdzil ku mojemu zdumieniu ze moje
wyniki cholesterolu sa wrecz za dobre, ze w moim wieku (59), w Polsce takich
wynikow sie nie rejestruje. Nie wspomnialem mu oczywiscie ze od ponad 2 lat
jestem na DO bo z pewnoscia stwierdzil by ze te wyniki sa szkodliwe dla
mojego zdrowia.

Cholesterol 177 mg/dl
Triglicerydy 55 mg/dl
HDL 50 mg/dl
LDL 116 mg/dl

Jak to sie ma do pogladu ze na DO ludzie maja zawyzony poziom cholesterolu?
Czy może ja jestem jakims wyjatkiem, od dwoch lat zjadam dziennie 5-6 zoltek
duzo masla i smietany.
--
Tomasz

2. Data: 2004-04-19 16:23:15

Temat: Re: Cholesterol a DO
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dzisiaj po raz kolejny od ponad 2 lat odebralem wyniki badania krwi.
> Lekarz domowy u ktorego wlasnie bylem stwierdzil ku mojemu zdumieniu ze
(...ciach...)
> Czy może ja jestem jakims wyjatkiem, od dwoch lat zjadam dziennie 5-6
zoltek
> duzo masla i smietany.
> --
> Tomasz

nie ma zadnej normy; sa tacy ktorzy maja "wysoki" choresterol, sa tacy
ktorzy maja "niski". Jeszcze trzeba by ustalic co to takiego jest "norma"
choresterolu.
Ja zaczynajac DO mialem choresterol "szpitalny"(lekarz proponowal szpital na
"zbijanie" choresterolu), obecnie jestem troche ponad "norme", no i bardzo
dobrze

Jurek

3. Data: 2004-04-19 17:08:26

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
moje
> wyniki cholesterolu sa wrecz za dobre, ze w moim wieku (59), w Polsce

a co z cholesterolem 2 milionów optymalnych czyżby ich doskonałego
cholesterolu tez nikt w Polsce nie rejestrował

4. Data: 2004-04-19 20:09:13

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz w wiadomości news:c60rv2$9f8$1@news.onet.pl pisze:

> [...]
> cholesterolu? Czy może ja jestem jakims wyjatkiem, od dwoch lat
> zjadam dziennie 5-6 zoltek duzo masla i smietany.

Ty masz tak, a ktos inny tak:

"Kilkanaście dni temu zrobiłem pierwsze badania krwi i moczu po około 12
miesiącach na DO i prawie spadłem ze schodów odczytując wyniki.
Ogólnie większość wyników w granicach normy, ale .... cholesterol: 430! LDL:
332 ! HDL: 77 !, trójglicerydy: 105."

5. Data: 2004-04-22 12:29:40

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał

> [...]
> miesiącach na DO i prawie spadłem ze schodów odczytując wyniki.
> Ogólnie większość wyników w granicach normy, ale .... cholesterol: 430!

Wyglada wiec mi na to ze czy ktos ma duzy cholesterol czy niski nie zalezy
od tego co kto zjada a od osobniczych predyspozycji.
Straszenie wiec ludzi ludzi jajkami ma taki sam sens jak twierdzenia ze na
DO ma sie niski cholesterol.

6. Data: 2004-04-22 12:42:50

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz wrote:

> Straszenie wiec ludzi ludzi jajkami

Tego juz od jakiegos czasu nikt nie robi, bo i lekarze rodzinni
zrozumieli roznice miedzy LDL i HDL ;)
Jestes nie na czasie ;)

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

7. Data: 2004-04-22 14:01:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Straszenie wiec ludzi ludzi jajkami ma taki sam sens jak twierdzenia ze na
> DO ma sie niski cholesterol.

w jakim ty świecie żyjesz ?? bo w moim nikt oprócz ekshibicjonistów jajkami
nie straszy

8. Data: 2004-04-22 15:26:32

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> w jakim ty świecie żyjesz ?? bo w moim nikt oprócz ekshibicjonistów
jajkami nie straszy

Dwa jajka raz w tygodniu... (?) 8)
To rzeczywiście ekshibicjonizm... ;)))))

Krystyna

9. Data: 2004-04-22 19:07:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c68o8s$prd$1@news.onet.pl...
> na

> jajkami nie straszy
>
> Dwa jajka raz w tygodniu... (?) 8)
> To rzeczywiście ekshibicjonizm... ;)))))
>
> Krystyna

sprawdź w słowniku znaczenie słowa ekshibicjonizm

10. Data: 2004-04-22 19:50:08

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał
> w wiadomości news:c68o8s$prd$1@news.onet.pl...
> ze na

> sprawdź w słowniku znaczenie słowa ekshibicjonizm

???
1. W domyśle było: _Straszenie_ dwoma jajkami w naszym świecie przez
IŻŻ... ;)
2. To był żart.

No ale rozumiem, że nie wszyscy muszą zrozumieć, zdarza się... ;>

[DO] Przykre objawy i dolegliwości
3,5kg
MM z cynamonem
Dużo ruchu a waga ani drgnie :]