Cholesterol a DO

następny post »
From: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Cholesterol a DO
Date: Mon, 19 Apr 2004 17:37:19 +0200
Sender: t...@p...onet.pl@hades.atena.pl

Jak to jest z tym cholesterolem na Diecie Optymalnej?
Dzisiaj po raz kolejny od ponad 2 lat odebralem wyniki badania krwi.
Lekarz domowy u ktorego wlasnie bylem stwierdzil ku mojemu zdumieniu ze moje
wyniki cholesterolu sa wrecz za dobre, ze w moim wieku (59), w Polsce takich
wynikow sie nie rejestruje. Nie wspomnialem mu oczywiscie ze od ponad 2 lat
jestem na DO bo z pewnoscia stwierdzil by ze te wyniki sa szkodliwe dla
mojego zdrowia.

Cholesterol 177 mg/dl
Triglicerydy 55 mg/dl
HDL 50 mg/dl
LDL 116 mg/dl

Jak to sie ma do pogladu ze na DO ludzie maja zawyzony poziom cholesterolu?
Czy może ja jestem jakims wyjatkiem, od dwoch lat zjadam dziennie 5-6 zoltek
duzo masla i smietany.
--
Tomasz