3,5kg

1. Data: 2004-04-19 11:07:55

Temat: 3,5kg
Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze brakuje mi "tylko" 3,5kg do wagi sprzed świąt. Wymyśliłam sobie
dopingujące hasło: Wejdź do Unii chudsza!!!! Jeszcze tylko 12 dni. Ale dam
radę.

2. Data: 2004-04-19 17:50:36

Temat: Re: 3,5kg
Od: "s(00)mal" <s...@g...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 19 Apr 2004 13:07:55 +0200, klee <k...@g...pl> napisał:

> Jeszcze brakuje mi "tylko" 3,5kg do wagi sprzed świąt. Wymyśliłam sobie
> dopingujące hasło: Wejdź do Unii chudsza!!!! Jeszcze tylko 12 dni. Ale
> dam
> radę.

Hehe, a w tvp (program Kawa czy Herbata) pacanki zmieniali na kalendarzu,
ze do Unii jeszcze tylko 3 tygodnie, heh. Trzy tygodnie to ja mam do
egzaminow:)

--
s(00)mal \ white
gg:1337396 \ &

3. Data: 2004-04-19 18:15:55

Od: "klee" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze do Unii jeszcze tylko 3 tygodnie, heh. Trzy tygodnie to ja mam do
> egzaminow:)

Też masz w tym roku maturkę? ;)
klee

4. Data: 2004-04-20 15:17:28