[DO] Przykre objawy i dolegliwości

1. Data: 2004-04-19 11:22:13

Temat: [DO] Przykre objawy i dolegliwości
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaico?" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1pbcl1-c3i2.ln1@x86.one.pl...

Zaznaczam ze
> wszelkie diety zawsze byly przezemnie wysmiewane, co sie tyczy DO to ma w
> sobie napewno cos korzystnego. Na razie probuje dalej, mimo roznych
> przykrych objawow i dolegliwosci.Sadze ze nie zrezygnuje z niej.
> Pozdrawiam.

Czy możesz napisać o tych przykrych objawach i dolegliwościach jakie cię
spotkały podczas stosowania diety optymalnej.Twoja wiedza jak i
doświadczenie pozwoli innym adeptom tej diety nabrać odwagi ,pewności i
wytrwałości w stosowaniu żywienia optymalnego.
Zwracam się również z prośbą do innych optymalnych aby podzielili się z nami
swoimi przykrymi doświadczeniami związanymi z dieta optymalna oczywiście
prośba ta jest adresowana również do osób które z powodu dolegliwości i
przykrych objawów zaprzestały stosowania DO.

PS osoby które doznały cudownych ozdrowień proszone są o nie zabieranie
głosu w tym wątku ,a o założenie nowego w którym beda mogły podzielić się
swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z dieta doktora kwasniewskiego

2. Data: 2004-04-19 11:56:47

Temat: Re: [DO] Przykre objawy i dolegliwości
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głosu w tym wątku ,a o założenie nowego w którym beda mogły podzielić się
> swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z dieta doktora

"Czarny" jako "narrator" takiego watku, to jest dopiero pewnosc
merytorycznej dyskusji :)))))

Jurek

3. Data: 2004-04-19 17:13:16

Od: l...@w...pl (jaico?) szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek wrote:

> [...]

> swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z dieta doktora kwasniewskiego

Napisze ale musze miec troche czasu, moze mi sie uda w sobote lub
niedziele. chyba ze mam pisac to i to, tak i tak. Wydaje mi sie ze to
byloby nieciekawe.

--
Wiadomość wysłana z Portalu Młodzieży Optymalnej
http://mlodziez.optymalni.one.pl

4. Data: 2004-04-19 21:05:55

Od: "MarekF" <m...@a...i.p.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy możesz napisać o tych przykrych objawach i dolegliwościach jakie cię
> spotkały podczas stosowania diety optymalnej.
A moge napisac o sasiadce? bo nie ma netu....i kompa
maf

5. Data: 2004-04-19 21:39:40

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> głosu w tym wątku ,a o założenie nowego w którym beda mogły podzielić się
> swoimi pozytywnymi doświadczeniami związanymi z dieta doktora

Powtórka z rozrywki? ;)
http://tinylink.com/?Or7LoUePtl

Widzisz jasiu, lata mijają, a ty nadal masz ten sam problem... ;]

Krystyna

6. Data: 2004-04-19 21:41:18

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moge napisac o sasiadce? bo nie ma netu....i kompa

jasne,ze tak. chodzi tu o pokazanie pewnych niewygodnych dla
'coponiektorych" prawd.które mogą pomóc innym.
nie chodzi tu o odwiedzenie kogoś od DO ale o przedstawienie negatywnych
przypadków jakie występują podczas stosowania tej diety.

7. Data: 2004-04-19 22:00:15

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c61h0g$314$1@news.onet.pl...

> http://tinylink.com/?Or7LoUePtl

dziękujemy krysi za link do streszczenia ale jeśli ktoś ma ochotę to może
sięgnąć do oryginalnego wątku sprzed kilku lat a nie korzystać ze streszczeń

3,5kg
MM z cynamonem
Dużo ruchu a waga ani drgnie :]
chitochrom