MM z cynamonem

1. Data: 2004-04-19 08:20:58

Temat: MM z cynamonem
Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam pytanie, czy na MM można jeść cynamon i kurkumę? Nie moge nigdzie
znaleźć info na ten temat, a przekopałam już chyba pół internetu ;)
Aha, są jakieś zastrzeżenia co do przypraw na MM? Dawno w tym nie
siedziałam i teraz nie pamiętam

Pozdrawiam
Koko-sanka mniejsza o 2kg ;)
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

2. Data: 2004-04-19 08:58:40

Temat: Re: MM z cynamonem
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka wrote:

> Mam pytanie, czy na MM można jeść cynamon i kurkumę? Nie moge nigdzie
> znaleźć info na ten temat, a przekopałam już chyba pół internetu ;)

Wiesz, to sie je w tak malych ilosciach, ze chyba ig nie jest wazne.
Zreszta nie sadze, aby bylo wysokie. Ja jadlam wszystkie mozliwe przyprawy.

> Aha, są jakieś zastrzeżenia co do przypraw na MM? Dawno w tym nie
> siedziałam i teraz nie pamiętam

AFAIK nie ma. Uwazalabym tylko z gotowymi mieszankami typu fix, tam jest
z reguly sporo cukru itp. Jak poczytalam kiedys sklad gotowej przyprawy
do salatek, to sie zlapalam za glowe (cukier, glutaminiam sodu,
polepszacze, wzmacniacze, zageszczacze itp).

Dunia
--
Once sex was fun and diving was dangerous.
Today sex is dangerous and diving is fun.

3. Data: 2004-04-19 09:39:59

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koko-sanka:

> Mam pytanie, czy na MM można jeść cynamon i kurkumę? Nie moge nigdzie
> znaleźć info na ten temat, a przekopałam już chyba pół internetu ;)

Ja jem. Zakladam, ze nawet gdyby mialy same w sobie jakis strasznie
wielkie IG (a w sumie czemu mialyby? sproszkowana kora i klacza?), to
w koncu je sie ich tak sladowe ilosci, ze nie ma to znaczenia.

Pozdrawiam :)

BA

4. Data: 2004-04-19 11:42:53

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znaleźć info na ten temat, a przekopałam już chyba pół internetu ;)
> Aha, są jakieś zastrzeżenia co do przypraw na MM? Dawno w tym nie

masz tu kilka linków o cynamonie :) zwróć uwagę na działanie cynamonu na
poziom cukru we krwi

http://www.najpiekniejsza.pl/zapachy/cynamonk.html

http://www.vege.pl/str.php?dz=71&id=762

i kilka linków o przyprawach

http://www.restauracje.bydgoszcz.pl/przyprawy.shtml

http://www.apetycik.pl/teksty.php?tekst=194&kat=10

miłej lektury

Dużo ruchu a waga ani drgnie :]
chitochrom
13
Pizza MM
dieta kobiety w ciąży ze zbyt wysokim poziomem cukru