dieta kobiety w ciąży ze zbyt wysokim poziomem cukru

1. Data: 2004-04-18 13:51:11

Temat: dieta kobiety w ciąży ze zbyt wysokim poziomem cukru
Od: "Magda" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
moja znajoma jest w drugim trymestrze ciazy i pojawil sie
problem zbyt wysokiego poziomu cukru (przed ciaza nie byla cukrzykiem).
jak diete byscie polecili? na co zwrocic uwage? moze jakies przyklady stron
internetowych o tej tematyce?

pozdrawiam,
magda

2. Data: 2004-04-18 15:28:57

Od: Koko-sanka <K...@C...prv.pl.USUN_TO> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał/a:

> moja znajoma jest w drugim trymestrze ciazy i pojawil sie
> problem zbyt wysokiego poziomu cukru (przed ciaza nie byla cukrzykiem).
> jak diete byscie polecili?

Ja polecam MM, polega ona między innymi na utrzymywaniu stałego niskiego
poziomu cukru we krwi. Oczywiście polecam fazę II

http://www.montignac.pl/index1.htm
http://montignac.miniportal.pl/

Pozddrawiam
Koko-sanka
--
Pozdrawiam - Koko-sanka/CrazySquad, powered by Koko-sanek :)
www.CrazySquad.prv.pl

Dieta Gołoty...
Soki owocowe
Piwo pszeniczne