Dieta Gołoty...

1. Data: 2004-04-18 04:10:43

Temat: Dieta Gołoty...
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Zaczyna się walka, jeśli przegra, to dlaczego???;))

"Dieta Gołoty przed walką oparta jest na daniach kuchni włoskiej. Pięściarz
unika mięsa, na lunch i obiad zjadł pastę. Na śniadanie jajecznicę, ale bez
żółtka - to wszystko by miał dużo energii" - powiedział Rozalski.
http://sport.onet.pl/903638,wiadomosci.html

Pozdrawiam,
Adam
http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=300239

2. Data: 2004-04-18 07:56:53

Temat: Re: Dieta Gołoty...
Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości

> Pozdrawiam,
> Adam
> http://www.plfoto.com/zdjecie.php?picture=300239

O qrcze, Adam, a ja zanim przeczytalam podpis pod zdjeciem, mialam okropne
skojarzenia, chyba mam jakies zboczenie zawodowe czy cus. Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

3. Data: 2004-04-18 08:16:20

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
> O qrcze, Adam, a ja zanim przeczytalam podpis pod zdjeciem, mialam okropne
> skojarzenia, chyba mam jakies zboczenie zawodowe czy cus. Hafsa

Jesteś ornitologiem???
Olik

4. Data: 2004-04-18 08:30:48

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jesteś ornitologiem???
> Olik

ee, posiadaczem balkonu, poza tym odrobinę w temacie grupy, to mamusia i
tatuś karmiony jest resztkami babki wielkanocnej i taka dieta węglowodanowa
im pasuje;))

Pozdrawiam,
Adam

5. Data: 2004-04-18 09:09:56

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ee, posiadaczem balkonu, poza tym odrobinę w temacie grupy, to mamusia i
> tatuś karmiony jest resztkami babki wielkanocnej i taka dieta

Akurat Hafsy pytałam, ale co tam!! Ja tez mam balkon ale z linkami na
bieliznę. Ptaków nie ma. Pewnie dlatego, że mam tez kota :-)
Olik

6. Data: 2004-04-18 09:25:28

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bez
> żółtka - to wszystko by miał dużo energii" - powiedział Rozalski.

nad dietą Gołoty czuwają fachowcy.ale po skończeniu kariery Gołota po takiej
ilości ciosów jakie otrzymał w głowę na pewno przejdzie na dietę optymalna
doktora kwasniewskiego,ukończy kurs dyplomowanego doradcy żywienia
optymalnego,nauczy się obsługi komputera i będzie się udzielał na
pl.misc.dieta służąc fachową radą.a kto wie może kiedyś wejdzie do zarządu
OSBO.

7. Data: 2004-04-18 10:19:04

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
> optymalnego,nauczy się obsługi komputera i będzie się udzielał na
> pl.misc.dieta służąc fachową radą.a kto wie może kiedyś wejdzie do zarządu

Drogi czarnyjanku,
Niedawno napisałem na grupę optymalną:
Niekoniecznie musi być prawdziwy następujący cytat z książki Dieta
Optymalna:
"Dieta wegetariańska umożliwia jedynie wegetację, jest przyczyną degenaracji
fizycznej i umysłowej człowieka"

Czytając Twoje wielce monotonne posty - od paru lat na jeden i ten sam
temat mam pewne wąptliwości: czy Ty przypadkiem nie znałeś wcześniej dr
Kwaśniewskiego? Zgodzę się z tobą w jednym: dr Kwaśniewski ma tendencje do
uogólniania.

Olek K.

8. Data: 2004-04-18 11:05:27

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Czytając Twoje wielce monotonne posty - od paru lat na jeden i ten sam
> temat mam pewne wąptliwości: czy Ty przypadkiem nie znałeś wcześniej dr

Rozumiem, że "wielce monotonne posty - od paru lat na jeden i ten sam temat"
pewnych osób "związanych" z DO zauważasz?

Pozdrawiam,
Adam

9. Data: 2004-04-18 11:27:49

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Adamo 2. w wiadomości news:c5tndm$n14$1@opal.futuro.pl pisze:

> Rozumiem, że "wielce monotonne posty - od paru lat na jeden i ten sam
> temat" pewnych osób "związanych" z DO zauważasz?

Zauwaza, zauwaza.

10. Data: 2004-04-18 13:32:00

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Optymalna:
> "Dieta wegetariańska umożliwia jedynie wegetację, jest przyczyną

kochany olku!! czy podpisałbyś się pod tym cytatem??

> Czytając Twoje wielce monotonne posty - od paru lat na jeden i ten sam
> temat mam pewne wąptliwości: czy Ty przypadkiem nie znałeś wcześniej dr
> Kwaśniewskiego?

jeśli uważasz ,ze moje posty są dla ciebie zbyt monotonne powinieneś użyć
pewnej funkcji jaka posiada twój czytnik niusów .jest to tzw. kaef.
jeśli masz z tym problem zwróć się do zaprzyjaźnionego optymalnego
informatyka, który ustawi ci filtr na mnie i twój życiowy problem zostanie
raz na zawsze rozwiązany

Zgodzę się z tobą w jednym: dr Kwaśniewski ma tendencje do
> uogólniania.

nie bardzo rozumiem dlaczego chcesz się ze mną zgadzać w tym temacie .ja
nigdy nie twierdziłem,nie mówiłem ani nie pisałem ,ze doktor kwasniewski ma
tendencje do uogólniania.cos mi się widzi, ze nie piszesz do mnie tylko do
wytworzonego w twojej głowie mojego obrazu.czy to nie ty widziałeś moje
posty na grupie optymalnej???????masz nadal takie zwidy??czy często zdarza
ci się ze mną prowadzić dyskusje??

życzę szybkiego powrotu do zdrowia

Soki owocowe
Piwo pszeniczne