Cholesterol a DO

11. Data: 2004-04-23 21:10:12

Temat: Re: Cholesterol a DO
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ???
> 1. W domyśle było: _Straszenie_ dwoma jajkami w naszym świecie przez
> IŻŻ... ;)

aż tak domyślny to ja nie jestem

> 2. To był żart.

kolejny

> No ale rozumiem, że nie wszyscy muszą zrozumieć, zdarza się... ;>

to żeby wszyscy zrozumieli ten żart to podaj linka do tych rewelacji gdzie
IŻŻ zaleca 2 jajka na tydzień. niech się wszyscy pośmieją

12. Data: 2004-04-24 08:56:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

ekshibicjonistów jajkami nie straszy

> to żeby wszyscy zrozumieli ten żart to podaj linka do tych rewelacji gdzie
> IŻŻ zaleca 2 jajka na tydzień. niech się wszyscy pośmieją

http://www.izz.waw.pl/wwzz/piramida.html
No fakt, niech się pośmieją... rzeczywiście już nie mówi się
o konkretnej ilości w sztukach. Obecnie instytut zaleca - "ograniczać jaja"
(nie ma to jak dyplomacja), więc spokojnie
mogą to być nadal te dwa nieszczęsne jaja na tydzień,
I ewentualnie następnymi dwoma, raczej jednak nadal straszy... aaale
śmieszne... ;]

Krystyna

13. Data: 2004-04-24 09:24:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c6da57$dpd$1@news.onet.pl...

> [...]
> mogą to być nadal te dwa nieszczęsne jaja na tydzień,
> I ewentualnie następnymi dwoma, raczej jednak nadal straszy... aaale

w linku który podałas nie widzę nic o ograniczaniu jajek do 2
tygodniowo.wiec po co kreujesz chorą rzeczywistość

14. Data: 2004-04-24 09:45:54

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Z Kwaśniewskiego się nie śmiejesz, ew. twierdzisz, że ktoś coś źle
zrozumiał..

> w linku który podałas nie widzę nic o ograniczaniu jajek do 2
> tygodniowo.wiec po co kreujesz chorą rzeczywistość

Zwłaszcza, że Krystyna często twierdzi, że "ciągle czyta nieprawdziwe opinie
i uwagi, szczególnie o DO" ale już o IŻŻ wolno takie głosić?

Pozdrawiam,
Adam

15. Data: 2004-04-24 10:36:05

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z Kwaśniewskiego się nie śmiejesz, ew. twierdzisz, że ktoś coś źle
> zrozumiał..

może to uspokoi krysie i przestanie histeryzować na jakiś czas

http://www.radio.com.pl/interface/nauka_1.asp?id=242
&powrot=

16. Data: 2004-04-24 14:23:18

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> może to uspokoi krysie i przestanie histeryzować na jakiś czas
>
> http://www.radio.com.pl/interface/nauka_1.asp?id=242
&powrot=

Faktycznie... uspokoiłeś mnie :)
To już Twój drugi miły post dla mnie w tym roku... Dzięki! :)

Wiadomość też mnie satysfakcjonuje, bo w niej naukowcy
doszli przypadkiem do podobnych wniosków, względem wysokiej wartości jaj, co
J.Kwaśniewski 35 lat temu :)
W dodatku wiadomość ta ma już kilka lat, a wśród polskich autorytetów od
dietetyki nadal pokutuje mit o ich szkodliwości (patrz IŻŻ).

Jasiu, tak trzymaj... :)

Zadowolona :)
Krystyna

17. Data: 2004-04-24 15:07:32

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:c6dta8$ss3$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

aaale

&powrot=

> Faktycznie... uspokoiłeś mnie :)

zobaczymy na jak długo heheh

> To już Twój drugi miły post dla mnie w tym roku... Dzięki! :)

a pierwszy ???

> Wiadomość też mnie satysfakcjonuje, bo w niej naukowcy
> doszli przypadkiem do podobnych wniosków, względem wysokiej wartości jaj,
co
> J.Kwaśniewski 35 lat temu :)

"zanim uznano jaja za bomby wypełnione śmiercionośnym cholesterolem i
zalecano znaczne ograniczenie ich spożycia,uważano ze są bardzo
zdrowe.Zawierają mnóstwo witaminy A i E oraz witaminy z grupy B, a także
kwas foliowy który korzystnie wpływa na serce.Są także cennym źródłem
białka- tak kompletnego zestawu nie zawiera mięso,mleko oraz ryby"

i gdzie tu kwasniewki do czegoś doszedł??? pełniąc funkcje intendenta nie
czytał prasy naukowej ani nie podnosił własnych kwalifikacji.jego wiedza
opiera się na osiągnięciach nauki sprzed 35 lat. sam się do tego przyznaje i
nie ukrywa tego

> W dodatku wiadomość ta ma już kilka lat, a wśród polskich autorytetów od
> dietetyki nadal pokutuje mit o ich szkodliwości (patrz IŻŻ).

patrzę patrzę i nic nie widzę jeśli ktoś pisze o ograniczeniu to może to być
ograniczenie do np.30 tygodniowo nie wiem dlaczego widzisz tam ,ze IZZ
zaleca ograniczenie spożycia jajek do 2 tygodniowo ja tego tan nie
widzę.widzę ,ze uspokoiłem cię na bardzo krótko znów popadasz w histeryczny
ton widząc rzeczy których inni nie widzą

gdzieś obiło mi się o oczy ,ze bezpieczna ilość jajek spożywanych w ciągu
tygodnia dla zdrowego człowieka to 27 zaznaczam ,ze jest to średnia

18. Data: 2004-04-25 08:28:31

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek ( c...@p...onet.pl ) napisał:
> może to uspokoi krysie i przestanie histeryzować na jakiś czas
>
> http://www.radio.com.pl/interface/nauka_1.asp?id=242
&powrot=

Te wiadomości, to żadna nowość;) No, chyba, że dla ciebie;)))
Iwona

19. Data: 2004-04-25 09:49:04

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek ( c...@p...onet.pl ) napisał:
> w linku który podałas nie widzę nic o ograniczaniu jajek do 2
> tygodniowo.wiec po co kreujesz chorą rzeczywistość

No właśnie, w ogóle już ich nie wymieniają w piramidzie (!). Czyli co? Nie
jeść?
Nie są zalecane przez IZZ w ogóle(!). Kiedyś chociaż pisali w
sztukach/tydzień - chyba 2szt.(!)

Piszą tylko: "ograniczaj"... i to traktują je na równi ze słodyczami,
tłuszczami...(?) :

"Codzienie jedz co najmniej pięć produktów zbożowych. Zawarta w nich skrobia
dostarcza energii mięśniom, a błonnik ureguluje pracę jelit. Cztery porcje
warzyw i trzy owoców zaopatrzą Twój organizm w wystarczające ilości witamin
i składników mineralnych, a także błonnika. Dwie szklanki mleka dziennie, z
których jedną można zastąpić serem, zapewniają odpowiednią ilość wapnia, a
także dużo białka. Pozostałą ilość potrzebnego białka dostarczy jedna porcja
ryby, drobiu, grochu, fasoli lub mięsa. Unikaj alkoholu. Ograniczaj
słodycze, podroby, jaja i tłuszcze zwierzęce. Zalecane są oleje roślinne i
miękkie margaryny."

Tak szczerze. Czy ty się stosujesz do powyższych rad (IZZ)?

[DO] Przykre objawy i dolegliwości
3,5kg
MM z cynamonem
Dużo ruchu a waga ani drgnie :]