w.z.u.ś i bakteria

1. Data: 2002-08-01 12:35:36

Temat: w.z.u.ś i bakteria
Od: "Ania" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wysiękowe zapalenie ucha środkowego po zabiegu okazało się że w uchu jest
bakteria Pseudomonas aeruginosa.
Czy ktoś coś wie o leczeniu?
Dzięki
Ania

2. Data: 2002-08-01 13:33:07

Temat: Re: w.z.u.ś i bakteria
Od: "Marek Bieniek" <mbieniek@_antispam_poczta.onet.pl_invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Wysiękowe zapalenie ucha środkowego po zabiegu okazało się że w uchu
> jest bakteria Pseudomonas aeruginosa.
> Czy ktoś coś wie o leczeniu?

Wystarczył by ten jeden post, bez tych dwóch poprzednich.
Pseudomonas aeruginosa to paskudna bakteria i leczy sie ja wedlug
antybiogramu z reguly.

m.

Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta.onet.pl)
"Rozmiary guza sa niewielkie, zas polozenie parszywe,..."
(dr D. J.)

3. Data: 2002-08-01 13:39:44

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 1 Aug 2002 14:35:36 +0200, "Ania" <a...@p...fm> wrote:

>Wysi?kowe zapalenie ucha ?rodkowego po zabiegu okaza?o si? ?e w uchu jest
>bakteria Pseudomonas aeruginosa.
>Czy kto? co? wie o leczeniu?
>Dzi?ki
>Ania

Najczesciej spotykana bakteria powodujaca zapalenie ucha ( z tych
bakterii ktore uszkadzaja ucho) . Leczenie jest typowe, stosownie do
antybiotykogramu. Szanse wyleczenia (przy poprawnie stosowanych
srodkach) sa wcale wysokie. Leczenie na wlasna reke moze prowadzic do
trwalego i nieodwracalnego uszkodzenia ucha.

Radze stosowac sie scisle do wskazowek laryngologa.

Pozdrawiam

dradam

4. Data: 2002-08-01 14:13:19

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Leczenie - antybiotyki wg antybiogramu.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

5. Data: 2002-08-06 06:57:28

Od: "Ania" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za informacje

> Wysiękowe zapalenie ucha środkowego po zabiegu okazało się że w uchu jest
> [...]

wysiękowe zapalenie ucha środkowego - pomocy!!!
czy ktoś coś wie?
Tradzik.
Halitoza-kamienie migdałkowe
Re: serce