waga

1. Data: 2007-10-01 13:52:41

Temat: waga
Od: Kasia <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym bez szkody dla zdrowia schudnąć 2 kg czy ktoś ma może jakiś
pomysł?

2. Data: 2007-10-01 15:29:58

Temat: Re: waga
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> Chciałabym bez szkody dla zdrowia schudnąć 2 kg czy ktoś ma może jakiś
> pomysł?

odwiedzic pl.misc.dieta?
cwiczyc?

Krusz.
--
Kruszyna
"Primum non stresere..."

3. Data: 2007-10-01 17:10:25

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia pisze:
> Chciałabym bez szkody dla zdrowia schudnąć 2 kg czy ktoś ma może jakiś
> pomysł?

Bez szkody? Bez szkody to można i 10 :-)
Zależy, ile się waży "na wyjściu". Ja schudłam (swego czasu) 7 kg w
ciągu niecałych 2 miesięcy bez wielkich wyrzeczeń: zero cukru, słodyczy,
słodkich napojów, pieczywo sporadycznie - tylko razowy chleb, dużo mięsa
chudego i sera tudzież warzyw, normalne picie - herbata moja ulubiona,
żadna tam woda mineralna, no i 2 razy dziennie po 40 minut stepera.
Tobie wystarczyłoby 2 tygodnie, jak sądzę, byle dyscyplinę zachować :-)

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-10-02 03:30:11

Od: "ear" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj po prostu wzbogacić dietę w błonnik. 2 kg to całkiem niewiele i
można zrzucić dość naturalnie.

5. Data: 2007-10-07 11:09:17

Temat: Re: rada na schudniecie 2kg
Od: "madzia" <w...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> odwiedzic pl.misc.dieta?
> cwiczyc?
>
> Krusz.
> --
> Kruszyna
> "Primum non stresere..."
> gg 2807125
jedz owoce warzywa ostatni posiłek o 17 lub 18 zwracaj uwage na to co jesz
ile o ktorej co oraz ogranicz słodycze

Mikrodermabrazja, wrocław
Staniki Axami-kto ?
mikrodermabrazja diamentowa