wakacje....ale gdzie?

1. Data: 2003-04-10 17:33:10

Temat: wakacje....ale gdzie?
Od: "Sandi" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów i bardzo prosze o informacje - o ile ktoś takowe
osiada - gdzie w Europie są miejsca przyjazne ON - gdzie można by spędzić
mile wakacje...chodzi mi o dobre warunki mieszkaniowe a szczególnie swobodny
dostep do toalety i wody no i oczywiscie ważne są podjazdy do sklepów i nie
tylko ...za wszelkie informacje będę bardzo wdzieczna

Serdecznie pozdrawiam Sandi
GG 658806
e-mail: d...@i...pl

2. Data: 2003-04-10 18:14:58

Temat: Re: wakacje....ale gdzie?
Od: m...@p...pl (Ti Tu) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Na Turnusie Rehabilitacyjnym hehehe

3. Data: 2003-04-11 06:57:40

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sandi napisał:
> [...]
> dostep do toalety i wody no i oczywiscie ważne są podjazdy do sklepów i nie
> tylko ...za wszelkie informacje będę bardzo wdzieczna

Generalnie w miejscowościach wypoczynkowych w krajach Unii. Osobiście
polecam Włochy, byłam w Barletcie (okolice Bari) i w Sassari na Sardynii
z osobą o ograniczonych mozliwościach poruszania się, należy pytać w
pensjonatach o warunki dla ON, w hotelach są z reguły wszelkie
udogodnienia, z tym, ze hotele są droższe, czasem absurdalnie. Polecam
niewielkie pensjonaty. Oczywiście też we Francji... Polecam La Rochelle,
niewielką miejscowość nad Atlantykiem :)
--
pozdrowienia od Bajaderki

4. Data: 2003-04-11 08:20:35

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno Sandi napisał(a):

> [...]
> spędzić mile wakacje...chodzi mi o dobre warunki mieszkaniowe a
> szczególnie swobodny dostep do toalety i wody no i oczywiscie ważne

Wszędzie poza naszym krajem;))

Pozdrawiam,
Radzio

--
"Im bardziej technika staje się wyrafinowana, tym bardziej wyobcowuje nas z życia".
Henryk Skolimowski

5. Data: 2003-04-11 08:38:04

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio pisze w news:b75tsm$jun$1@news.lublin.pl

> Wszędzie poza naszym krajem;))

No, to niestety nieprawda. :( Na zachodzie wcale nie jest dużo
lepiej niż u nas, jak już kiedyś tu o tym dyskutowaliśmy. :(
Powiem więcej - w takiej np. Wielkiej Brytanii (Londyn) jest dużo
gorzej niż w Wawie, tam ani o podjazdach, ani o niskopodłogowych
autobusach nikt nie słyszał. :(

Chyba, że przez ostatnie lata coś się zmieniło. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally

6. Data: 2003-04-11 09:10:21

Od: BaJarKa <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Scalamanca napisała:

> No, to niestety nieprawda. :( Na zachodzie wcale nie jest dużo
> lepiej niż u nas,

Jest lepiej :)
Choć może tu powinno byc - :(...

Byłam w zeszłym roku kierowcą sparaliżowanego Niemca (mój wujek po
wylewie) i zrobiliśmy rajzę po Europie. Wszędzie, gdzie byliśmy, w
Anglii nie, fakt - ale od Niemiec po Hiszpanię, we wszystkich
pensjonatach i hotelach były ułatwienia dla wózków. Co z autobusami,
nie wiem, nie korzystaliśmy.

Inna rzecz, że wujek miał przygotowaną trasę z góry, właśnie pod kątem
swojego inwalidztwa. A druga sprawa i to imo niebagatelna, że nie musi
się liczyć z kosztami, dla tzw. przeciętnego Polaka taka eskapada byłaby
raczej zbyt kosztowna...

W te wakacje wujek wybiera się do Australii i też liczę na ten wyjazd ;)
--
pzdrv. Bjk

7. Data: 2003-04-11 15:19:21

Od: "Radzio" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Całkiem niedawno Scalamanca napisał(a):

> Powiem więcej - w takiej np. Wielkiej Brytanii (Londyn) jest dużo
> gorzej niż w Wawie, tam ani o podjazdach, ani o niskopodłogowych
> autobusach nikt nie słyszał. :(
>
> Chyba, że przez ostatnie lata coś się zmieniło. :-)

Myślę, że się trochę zmieniło. Moi znajomi, którzy przebywają jakiś czas w
Londynie mówią, że przy każdym byle jakim urzędzie są choćby podjazdy.
O autobusy niskopodłogowe jeszcze zapytam ich. Poza tym słyszałem, iż w
Austrii jest idealnie dla ON.

Pozdrawiam,
Radzio

8. Data: 2003-04-11 16:34:32

Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym słyszałem, iż w
> Austrii jest idealnie dla ON.
> Radzio

To raczej trochę przesadzasz :-)) Nie mówię o drogich hotelach bo wiadomo,
ale nie należy sądzić, że wszędzie w każdym pensjonacie są np. windy! Znam
Austrię z pobytu w różnych pensjonatach i nie zawsze jest OK. O ile czasami
trafisz na dom z pokojami gościnnymi na parterze, to większość jest na
piętrze. A jeśli chodzi o obniżone krawężniki, to niestety można się
zdziwić! I znowu, czasami tak, czasami nie.
Maćkoski

9. Data: 2003-04-11 16:41:07

Od: "M S" <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> tylko ...za wszelkie informacje będę bardzo wdzieczna

Byłem w Bibione we Włoszech, jeśli chodzi o ulice to świetnie! Albo
krawężników nie ma, albo obniżone. Do znacznej większości sklepów i lokali
podjazdy (czasami zwykłe przenośne z desek, czemu u nas tak nie można?). Na
plaży chodniki, więc nie wpadniesz w ruchome piaski :-)) Co do hoteli, to
różnie, trzeba zapytać.
Maćkoski

10. Data: 2003-04-11 16:54:40

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radzio pisze w news:b76mdv$gdi$1@news.lublin.pl

> Myślę, że się trochę zmieniło. Moi znajomi, którzy przebywają jakiś czas w
> Londynie mówią, że przy każdym byle jakim urzędzie są choćby podjazdy.

No tak, ale jak jedziesz turystycznie, to nie po to, żeby
zwiedzać urzędy. :-) Jeśli Cię nie stać na taksówki, to jak
przemieścisz się z miejsca na miejsce, skoro autobusów
niskopodłogowych nie ma? To IMHO główny problem, bo uniemożliwia
w ogóle poruszanie się po mieście. :( A jest dużo większe niż
Wawka, w której atrakcje są raczej skumulowane, windy są w
Centrum i krawężniki z reguły obniżone. :-)

--
Pozdrowieństwa,
Scally
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2003/

InterScan NT Alert
A excite game
telepraca -oferta- Help Desk osiedlowych sieci internetowych
choroby Alzheimera
Hello,honey