podpowiedzcie czy ten artykół jest jeszcze aktualny -zupełnie się na tym nie znam :)

1. Data: 2003-04-11 08:33:55

Temat: podpowiedzcie czy ten artykół jest jeszcze aktualny -zupełnie się na tym nie znam :)
Od: "Roj" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podpowiedzcie mi proszę czy ten artykół jest jeszcze aktualny.

"Środki przeznaczone na cele charytatywne zmniejszają podstawę opodatkowania
o kwotę na ten cel przeznaczoną (art.16 pkt. 1 Dz.U.Nr 21/92 i art.26 ust. 1
pkt.1 ustawy o podatku dochodowym)."

Chcę zbierać pieniążki na rehabilitacje i sprzęt rehabilitacyjny dla siebie
(oczywiście jestem ON) i chciałbym podać treść tego artykułu dlatego
chciałbym być pewien, że on jeszcze obowiązuje a nie bardzo wiem gdzie tego
szukać. Tutaj pewnie znajdą się osoby, które wiedzą coś na ten temat.

Pozdrawiam Sebastian