walkie! INSPIRUJE - prawie relacja

1. Data: 2005-04-12 19:12:52

Temat: walkie! INSPIRUJE - prawie relacja
Od: "toto dżdżownic" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pojemnik zsiadłego mleka
śmietany według uznania
dodałem serek Bieluch
żelatynę dr Oetkera na 1 litr rozpuszczoną w gorącej wodzie
[miksowanie dość długie]
w międzyczasie zabki czosnku przez wyciskarkę zasolone, aż do popuszczenia
soku
szczypior żywy pocięty
pieprzu białego dość trochę
I wszystko nadal w miksowaniu
Tylko szczypior zabełtany w salaterce przed włożeniem do lodówki
Jak zacznie krzepnąć, to zamieszam
I się zobaczy

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 20:17:10

Temat: Re: walkie! INSPIRUJE - prawie relacja
Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik toto dżdżownic napisał:
> [...]
> pieprzu białego dość trochę
> I wszystko nadal w miksowaniu
> Tylko szczypior zabełtany w salaterce przed włożeniem do lodówki

no nie moge...zaraz popuszcze ;)
a ogorek kiszony gdzie?

--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2005-04-12 20:25:30

Od: "todżu" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości
> a ogorek kiszony gdzie?

Tak to z nudów czytałem - bo ruch tu na prk jak na prowincji przed obiadem -
no dodałem ogórków startych przez drobne oczka. Ale tu chyba jest też
tajemnica smaku.
Od smaku ogórków zależy całość.
Narazie mieszam starannie co jakiś czas - smak mi się "widzi".

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 20:34:00

Od: "todżu" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "todżu" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tajemnica smaku.
> Od smaku ogórków zależy całość.
> Narazie mieszam starannie co jakiś czas - smak mi się "widzi".
Smak mi się widzi.
Ale uważam, że jest trudny do uchwycenia.
Taka obawa, aby nie było to przesunięte w każda strone - mdławości lub
ostrości.
No to moim zdaniem delikatna bardzo galaretka

toto dżdżownica

ps. Władyś pewnie już żonce przecztał przepis z Laruza

1. Data: 2005-04-12 20:39:06

Od: "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik todżu napisał:

> [...]
> No to moim zdaniem delikatna bardzo galaretka
>
> toto dżdżownica
>
> ps. Władyś pewnie już żonce przecztał przepis z Laruza

No mi sie smak tez widzi, ja lubie czosnkowe dosc wiec dodaje w
proporcjach - 3 ogorki kiszone starte albo posiekane (uzywam tego
recznego ustrojstwa co czasem w mango pokazuja), do tego 2 zabki czosnku
i lyzka koperku (suszony lub mrozony). Do tego sol i pieprz.

W ogole ja bardzo lubie te kombinacje...czesto pije taki kefir wlasnie z
ogorkiem, czosnkiem i koperkiem.

No i na koniec pozostaje mi tylko zyczyc smacznego.

1. Data: 2005-04-12 21:06:56

Od: "todżu" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ogole ja bardzo lubie te kombinacje...czesto pije taki kefir wlasnie z
> ogorkiem, czosnkiem i koperkiem.

Poniewaz ten dokręcony "Bieluch" zaczął mi tzatziki przypominać to dodałem
startego(grube oczka) zielonego ogórka i dwie rzodkiewki. Zamieszałem i
zamieszam i zobaczę co wyjdzie.
Troche to inny przepis niż Twój, ale uwazam, ze zawsze trzeba wyruszać ze
znanych portów do nieznanych lądów.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 21:15:06

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "walkie!" <w...@w...wroclaw.net.com.pl> napisał w wiadomości

a pamietacie taki film "Oto Ameryka" oni tam pili jakis taki ciekawy
koktajl... nie moge sobie przypomniec czy byl w nim koperek i z czego on
to wlasciwie...hmm
pozdrawiam
Mars

1. Data: 2005-04-12 21:27:51

Od: "todżu" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości

> a pamietacie taki film "Oto Ameryka" oni tam pili jakis taki ciekawy
> koktajl... nie moge sobie przypomniec czy byl w nim koperek i z czego on
> to wlasciwie...hmm
Ameryka? ...
To na pewno było z koperkiem.
Ale nie musimy gdybać.
mamy tu na szczęście naszą batmankę z Sequim City.
Napisałem dokładnie "batMankę", a nie baRmankę.
Ona pokona zło.

toto dżdżownica

1. Data: 2005-04-12 21:32:55

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marsjasz" <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:d3he1q$57j$1@nemesis.news.tpi.pl...

> a pamietacie taki film "Oto Ameryka" oni tam pili jakis taki ciekawy
> koktajl... nie moge sobie przypomniec czy byl w nim koperek i z czego on
> to wlasciwie...hmm

Hehe... pamiętam, ale nie powiem. Koktail faktycznie był zielony ale nie
od koperku ;)

Alek

1. Data: 2005-04-12 23:04:32

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 12 avril 2005 ŕ 23:06:56, dans <d3hdi6$t83$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Poniewaz ten dokręcony "Bieluch" zaczął mi tzatziki przypominać to dodałem
> startego(grube oczka) zielonego ogórka i dwie rzodkiewki. Zamieszałem i
> zamieszam i zobaczę co wyjdzie.

Zobaczysz ze rzodkiewki za twarde sa w takiej galaretce

> Troche to inny przepis niż Twój, ale uwazam, ze zawsze trzeba wyruszać ze
> znanych portów do nieznanych lądów.

> toto dżdżownica

Ewcia znawczyni

--