wanna akryl

11. Data: 2010-04-06 14:44:47

Temat: Re: wanna akryl
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 14:21:28 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
na+%C5%BCeliwna

> I kabina prysznicowa do mycia - wtedy wystarczy filtrować i podgrzewać wodę
> w wannie.

Betonowa wanna wyłożona płytkami kojarzy mi się ewidentnie z prosektorium.

12. Data: 2010-04-06 15:32:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na+%C5%BCeliwna

> Betonowa wanna wyłożona płytkami kojarzy mi się ewidentnie z prosektorium.

Byłaś w prosektorium?

13. Data: 2010-04-06 17:22:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 17:32:27 +0200, Panslavista napisał(a):

na+%C5%BCeliwna

> Byłaś w prosektorium?

Dawno temu. I to nic, że może teraz jest tam inaczej. Generalnie wanna z
płytek jest nie dop przyjęcia ze względu na porowatą powierzchnię spoin
oraz niewytrzymałość szkliwa płytek na dezynfekcję.

14. Data: 2010-04-06 17:31:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno temu. I to nic, że może teraz jest tam inaczej. Generalnie wanna z
> płytek jest nie dop przyjęcia ze względu na porowatą powierzchnię spoin
> oraz niewytrzymałość szkliwa płytek na dezynfekcję.

Można zastosować szklane...

15. Data: 2010-04-06 18:24:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Apr 2010 19:31:38 +0200, Panslavista napisał(a):

> Można zastosować szklane...

A spoiny i ich szczelność? A naprężenia mechaniczne pomiędzy płytkami i
podłożem podczas ogrzewania i stygnięcia? A nieopływowość kształtu wnętrza?
O czym my zresztą mówimy :-)

16. Data: 2010-04-06 19:05:04

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A spoiny i ich szczelność? A naprężenia mechaniczne pomiędzy płytkami i
> podłożem podczas ogrzewania i stygnięcia? A nieopływowość kształtu
> wnętrza?
> O czym my zresztą mówimy :-)

Szklane dazą się wyginać, istniejąteż szczeliwa...
Robisz za adwokata diabła?

Sprawdzenie różnicówki
Remont w mieszkaniu - wymieniać instalację elektryczną?
Pralka - jaka nie?
Co zamiast mlecznej folii na okno lazienkowe?
Jak usunąc rysy na panelach