Re: wanna akrylowa czy blaszana?

1. Data: 2004-04-26 13:55:42

Temat: Re: wanna akrylowa czy blaszana?
Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

A propos trwałości - mój szwagier od ok 3 lat ma akrylową - była dosyć
droga. Wygląda obecnie naprawdę nieciekawie - zupełny brak połysku. Nie wiem
czy to kwestia technologii czy złego użytkowania. Faktem jest, że przez 20
lat używałem żeliwnej i połysk miała bardzo dobry, tylko przez kapiący kran
przebarwiła się (po wielu latach) w jednym miejscu. Ja też mam akrylową, ale
uważam, że to konieczność.

Robert

1. Data: 2004-04-26 13:59:00

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dużo tych hoteli już widziałeś? Bo ja jako pracownik delegacyjny
> naprawdę masę i metalowe wanny widuję jedynie w tych najbardziej
> zapyziałych.

No to w fajnych hotelach mieszkasz. Co to za firma? Pracownik delegacyjny
czyli po prostu akwizytor?
A w Niemczech kiedys spales w jakims hotelu o jakims standardzie czy tylko w
schlafen stelle gdzies przy autostradzie?

Na koniec tej calej dyskusji, dodam tylko ze i producenci, produkujacy oba
typy wanien i brodzikow i czasopisma fachowe pisza o produktach stalowych
jako o wyzszej klasie niz plastik.
Ja sie z tym zgadzam, jesli ktos nie to jego problem.

TB

1. Data: 2004-04-26 14:22:36

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl> wrote in message

> No to w fajnych hotelach mieszkasz. Co to za firma? Pracownik
delegacyjny
> czyli po prostu akwizytor?

Nie obrażaj mnie ;-) Serwisant po prostu, tyle że dość
specjalistycznego sprzętu.

> A w Niemczech kiedys spales w jakims hotelu o jakims standardzie

jakieś skromne trzy gwiazdki gdzies pod Monachium, wybacz nie pamiętam
nazwy.

> [...]
produkujacy oba
> typy wanien i brodzikow i czasopisma fachowe pisza o produktach

Tak, ale zwróć uwagę, że dotyczy to raczej tych produktów z wyższej
półki. W zakresie wanien popularnych akryl króluje.

J.

1. Data: 2004-04-26 14:24:43

Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> akrylowe
>
> Bo sa tansze. Zwlaszcza w obrobce. Dlatego np. wanny stalowe o
> niestandardowych ksztaltach kosztuja nawrt od kilku do kilkudziesieciu
> tysiecy.

To ja juz wole raz na rok zmienic sobie akrylowke niz kupic stalowa wanne
kilkadziesiac razy drozsza.

IMHO nadal najtansza wanna jest prosta wanna stalowa i pod tym wzgledem jest
lepsza od najtanszej akrylowki - wiec twoj pewnik jest mocno zachwiany.

> Stalowe nierzadko sa jeszcze lzejsze. Poza tym wanne raz sie montuje a nie
> nosi z miejsca na miejsce, co to za plus?

Ze co? Stal lzejsza od tworzywa ? Pierwsze slysze ...

> Sa wanny stalowe ze specjalnymi zeberkami antyposlizgowymi.

Ja nie mowie o zeberkach tylko o zwyklym plaskim dnie - gwarantuje ci ze
predzej zaliczysz guza w wannie stalowej niz akrylowej.

A wracajac do zeberek to akrylowki tez takie cuda maja i to nie tylko
zeberka a inne wzorki.

> W dobrej wannie nie odpada emalia jak sie byle czym stuknie, ani sie nie
> rysuje w odroznieniu od akrylowej.

Ciekawe ile kosztuje taka "dobra" wanna ...

> Poza tym nie zolknie tak szybko jak akryl, nie trzeba czyscic i polerowac
> specjalnymi srodkami.

Jakos nie zauwazylem tego zolkniecia zarowno po pol roku jak i po pieciu. A
tym bardziej nie widzialem na oczy specjalnych srodkow do polerowania wanien
akrylowych - czyzby jakis Amway ? ;-)

> Kaldewei np. daje 30 lat gwarancji na wanne i emalie.

Za ile $$$ ?

> Z tym sie zgodze.

> Napisalem juz wyzej.

Zapomniales dodac ze ta przyjemnosc ksztaltowania kosztuje kilkadziesiac
razy wiecej.

> Emaliowana tez.

A o tym to nie slyszalem.

> Bardzo prosze.

Nie widze sensu, wystarczajaca juz duzo podalem plusow w zamian za malo
minusow.

Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
ICQ:54914949 | GG:17979

1. Data: 2004-04-26 14:24:53

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widze, ze Ci co kupili niedawno wanny akrylowe probuja na sile dorabiac
> sobie argumenty utwierdzajace ich sluszny wybor.

Sorry, ale wanny o ksztalcie trapezu (która potrzebowalem do lazienki) w
wersji blaszanej nie sa produkowane. Akrylowe - i owszem.

> Zobaczycie jak bedzie wygladal akryl po 5 latach uzytkowania a jak emalia.
> Jestem pewien ze lepiej wyjdzie ten drugi.
> BTW: akrylowe wanny i brodziki spotyka sie tylko w tanich hotelach, w
zadnym
> porzadnym hotelu na swiecie nie akrylu,

Tylko, ze ja nie mieszkam w hotelu, tylko w swoim mieszkaniu.

--
Leszek Grelak - Lesio5

1. Data: 2004-04-26 15:40:39

Od: "Tomasz Bogacz" <u...@c...lanet.wroc.net> szukaj wiadomości tego autora

> Tzn? Że wydając kilkakrotnie więcej można kupić i nietypową stalową?

Mozna tez kupic Daewoo a wydajac kilkakrotnie wiecej mozna kupic Mercedesa.
Oba sa samochodami, ktos kto kupil Daewoo a nie jezdzil nigdy Mercedesem,
powie ze D. to super auto.

TB

1. Data: 2004-04-26 16:45:18

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Bogacz" <u...@c...lanet.wroc.net> napisał w
wiadomości news:c6jahq$2ll8$1@news.atman.pl...

> [...]
kupic Mercedesa.
> Oba sa samochodami, ktos kto kupil Daewoo a nie jezdzil nigdy

Można wreszcie kupić coś pomiędzy. Coś co będzie bardzo dobrze
jeździło, a jednocześnie nie będzie miało dla jednych
atrakcyjnego a dla innych tylko i wyłącznie snobistycznego
smaczku, że "mercedes to je najlepsze auto".

I proponuję EOT, bo dyskusja nieraz już była na tej i na innych
grupach i nieraz juz zabrnęła na tory jako żywo przypominające
dyskusje nad wyższością świąt BN nad WN

J. (który zawsze wolał Wielkanoc ;) )

1. Data: 2004-04-26 18:20:29

Od: "Jarek " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-04-28 12:22:57

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Mercedesa.
> Oba sa samochodami, ktos kto kupil Daewoo a nie jezdzil nigdy Mercedesem,

Żeby użyć terminologii łazienkowej porównałeś mój drogi kibelek Cersanit z
Villery Boschem. Niektórzy nazywają to manipulacją, ale w końcu tę grupę
czytają sami głupcy więc pewnie twoje argumenty trafią im do przekonania.

Robert

1. Data: 2004-04-28 13:20:23

Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Apr 2004 18:20:29 +0000 (UTC), "Jarek " <b...@g...pl>
wrote:

> [...]

Daruj sobie. Po prostu posiadacze tanich, zimnych wanien stalowych o banalnym
ksztalcie musza jakos dorobic sobie ideologie :))
--
- Maciej Kulawik ----------------

kibelek podwieszany
Zanussi lodówka agregat