wanna akrylowa pomocy

1. Data: 2002-08-27 21:31:39

Temat: wanna akrylowa pomocy
Od: "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
przekonano mnie do wyboru wanny akrylowej..
ale mam do Was pytanie.. jakiej firmy?
w gre nie wchodza firmy (hmm nie pamietam nazwy) gdzie zwykla wanna kosztuje
ok 2tys... (nie potrzebuje 20 lat gwarancji).

pozdrawiam
Czarek

1. Data: 2002-08-28 06:23:56

Temat: Re: wanna akrylowa pomocy
Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w gre nie wchodza firmy (hmm nie pamietam nazwy) gdzie zwykla wanna kosztuje
> ok 2tys... (nie potrzebuje 20 lat gwarancji).

Ja kupiłem wannę akrylową asymetryczną z Koła. Jestem z niej zadowolony. Ma
wymiary ok. 150 na 90 cm i kosztowała ok. 800 zł. Jest stabilna - sztywna.
Wyroby z "Koła" nie są śnieżnobiałe tylko lekko kremowe. Jak lubisz biel
śnieżnobiałą to wybierz np. Cersanit.

Krzysztof J.

1. Data: 2002-08-28 06:46:38

Od: "Chopek" <c...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> napisał
> Wyroby z "Koła" nie są śnieżnobiałe tylko lekko kremowe. Jak lubisz biel
> śnieżnobiałą to wybierz np. Cersanit.

Potwierdzam. Mam wannę firmy Cersanit (145x145). Kosztowała około 700 PLN +
obudowa za 300 PLN
Biała, stabilna no i duuuuuża :-)

Pozdrawiam, Chopek.

1. Data: 2002-08-28 08:43:28

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Aug 2002 k...@p...onet.pl wrote:

> Ja kupiłem wannę akrylową asymetryczną z Koła. Jestem z niej zadowolony. Ma
> wymiary ok. 150 na 90 cm i kosztowała ok. 800 zł. Jest stabilna - sztywna.

Taką?
http://www.kolo.com.pl/produkty/produkt.asp?seria=01
3020&kod=XWA2260

Bo właśnie zwiedzam różne sklepy i strony w poszukiwaniu wanny i ta
całkiem przypadła mi do gustu. Jak ma się sprawa jej wielkości w praktyce
- czy na przykład mieszczą się w niej w miarę komfortowo dwie osoby?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-09-05 20:16:33

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Aug 2002 08:23:56 +0200, k...@p...onet.pl wrote:

>Ja kupiłem wannę akrylową asymetryczną z Koła. Jestem z niej zadowolony. Ma
>wymiary ok. 150 na 90 cm i kosztowała ok. 800 zł. Jest stabilna - sztywna.
Popieram, z tym że kupiłam taniej w małym sklepiku z art, tego typu
(taniej niż w OBI). Jest bielutka.
Eulalka

1. Data: 2002-09-06 02:01:40

Od: "Janusz" <j...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezary Stypulkowski" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
kosztuje
> ok 2tys... (nie potrzebuje 20 lat gwarancji).

nie patrz na zadne z polskich !!! Wlasnie kolega, ktory jest wlascicielem
duzej hurtowni pokazal mi pod swiatlo jak "przezroczyste" sa polskie wanny
!!!
Polecil mi czeska TEIKO i bede mu za to dozgonnie wdzieczny :) Cena za wanne
prostokatna o dlugosci 170cm - 540PLN
POzdrawiam
Janusz

kupię bezposredio mieszkanie w Warszawie
Skórzane kanapy
jakiego rabatu mozna oczekiwac w branży (grzejnik
Jaka mała pralka?
[sprzedam] TANIO dzialke w Zalesiu Dolnym 3.2 tys m2