wanna - sarkofag

1. Data: 2010-04-27 09:37:29

Temat: wanna - sarkofag
Od: lukas <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

do tej pory zamierzałem wannę przystawić do ściany i albo kupić gotową
zabudowę, albo zabudować czymś. Zacząłem zastanawiać się jednak czy wanny
nie obudować ze wszystkich stron, a ją włożyć w środek. Wówczas od strony
dwóch ścian byłaby dodatkowa półka itp. Pytanie brzmi, czy każdą wannę
prostokątną (z tych tańszych <1000zł) da się tak wstawić, na co trzeba
uważać i o czym pamiętać. Czy na brzegu tak osadzonej wanny akrylowej
można by było usiąść.

Ktoś ma takie rozwiązanie? jak to się sprawuje?

lukas
gg:4407885;icq:248888549;jabber:lukas[at]jabber.icp.
pl;tlen:lukasew
http://pl.lostpedia.wikia.com Zwijasz? - http://www.zwijaj.pl

2. Data: 2010-04-27 19:43:13

Temat: Re: wanna - sarkofag
Od: "MaW" <n...@a...bbb> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lukas" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> można by było usiąść.
>
> Ktoś ma takie rozwiązanie? jak to się sprawuje?

Obudować pewnie każdą się da - u mnie obudowano bloczkami Ytong, na to
kafelki i jest slicznie :) ale będziesz musiał pomyśleć o tym gdzie i jak
zamocować kran

MaW

3. Data: 2010-04-28 12:30:43

Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obudować pewnie każdą się da - u mnie obudowano bloczkami Ytong, na to
> kafelki i jest slicznie :) ale będziesz musiał pomyśleć o tym gdzie i jak
> zamocować kran

Są wanny co mają otwór na kran.

4. Data: 2010-04-29 15:50:45

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-28 14:30, Jan Kowalski pisze:

> Są wanny co mają otwór na kran.
A te co nie mają - to zawsze zrobić można, tylko polecam pomyśleć "gdzie
ta woda będzie leciała" - kapanie po skośnym brzegu wanny nie wygląda
elegancko, z czasem zawsze zrobi się zaciek...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

Kosiarka do trawy
Podłoga z desek sosnowych - szpary
Blender Braun - spalony silnik
Hurtownia z żarówkami energooszczędnymi w Warszawie
BankModeli3d.pl - zmiany w serwisie