wanna stalowa vs akrylowa

1. Data: 2001-07-18 07:07:19

Temat: wanna stalowa vs akrylowa
Od: "Slawius" <S...@d...pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
prosze o opinie uzytkownikow; czy akryl jest wart swojej ceny (3-krotnosc
stalowej)?
Slawius

1. Data: 2001-07-20 06:26:52

Temat: Re: wanna stalowa vs akrylowa
Od: "Agnieszka Malinowska" <m...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Slawius <S...@d...pz.zgora.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b5535dc$...@n...vogel.pl...
> Witam
> prosze o opinie uzytkownikow; czy akryl jest wart swojej ceny (3-krotnosc
> stalowej)?
> Slawius

Witam
Moge sie wypowiedziec wlasciwie tylko na temat wanny akrylowej. Moja wanna
(akrylowa) jest w uzytku od ponad dwoch lat i jestem z niej bardzo
zadowolona. Dobrze trzyma cieplo, tak, ze jak sie napusci do niej cieplej
wody, to nie trzeba jej bez przerwy uzupelniac, bo nie stygnie. W ogole sama
w sobie jest pewnie cieplejsza niz metalowa. Nie ma tez problemu z
utrzymaniem czystosci, myje sie ja jak kazda inna, ale np nie zauwazylam,
zeby sie na niej osadzal kamien (na innych sprzetach typu umywalka juz dawno
sie pojawil, bo woda jest mocno zakamieniona). W sumie jestem z wanny
akrylowej bardzo zadowolona (wczesniejsze doswiadczenia - wanna zeliwna -
bardzo zimna, emaliowana (emalia moze sie np ontluc, no i kamien sie
osadza), wanna stalowa - na pewno lepsza od zeliwnej, ale akrylowa, w mojej
ocenie i tak jest najlepsza).
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2001-07-24 19:18:54

Od: "Arv" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawius" <S...@d...pz.zgora.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> prosze o opinie uzytkownikow; czy akryl jest wart swojej ceny (3-krotnosc
> stalowej)?
> Slawius

A ja mam wannę stalową (ale "grubą" - blacha ma ok. 4mm) osadzoną w
styropianie.

Wanna jest zimna ale napełniona wodą traci temperaturę powoli.

---
Arv.

A co ze schodami?
Skanowanie negatywow i slajdow - spam