Re: warjuje

Data: 2002-03-04 22:05:03
Temat: Re: warjuje
Od: Marynatka <m...@f...net>

Dnia Mon, 4 Mar 2002 21:10:44 +0100, podpisując się jako " Aleksandra"
<t...@w...pl>, napisałeś (aś) :

>Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
>wiadomości news:a605t5$ha$1@news.tpi.pl...

> Margolko, jednak dobrze doczytalam. Zacytowane przeze mnie w
>poprzednim poscie zdania z wulgarnym slownictwem, zostaly napisane przez
>Marzene vel "Marynatke", nie przez Anke. Uwazam, ze taki jezyk nie powinien
>tu wystepowac, niezaleznie od emocji, ktore nami kieruja.

Wybacz wulgarne slownictwo - jak sie do mnie ktos tak odnosi to
odpowiadam tym samym.
To nie ja pierwsza pisalam do tej kobiety o tym ze mi sie chce zygac
jak czytam jej posty.
Ja tylko odpowiedzialam atakiem na atak.
I nie zamierzam czuc sie winna tego ze uzylam takich a nie innych
slow. Gdybym nie zostala sprowokowana do okreslonych zachowan na pewno
bym tak nie postapila.
Ciekawe czemu owa osobka nie potrafila napisac swojej dezaprobaty do
mojej postawy nie ublizajac mi???
Pozatym zawsze mozesz wrzucic mnie do KF - poleclam sie.
DLa ulatwienia moj adres to: m...@f...net

Na koniec dodam jeszcze, ze jak dla mnie ten watek jest juz EOT - rady
jak postapic uzyskalam, a to ze jedna rozhisteryzowana panienka ktorej
sie chce wymiotowac jak czyta moje posty sprowokowala mnie do chmastwa
i takich samych zachowan jak ona zaprezentowala - to - przykro mi i
czuje sie glupi ze dalam sie wciagnac w takie niepowane klotnie.
Nastepnym razme gdy napisze na grupe z jakims problemem a ktos z
grupowiczow objedzie mnie na dzien dobry - sollennie obiecuje nie
znizac sie do poziomu dyskutanta i nie wdawac w jalowe slowne
przepychanki.
Wwale osobnika do KF i problem z glowy.
Sollennie obiecuje poprawe i przepraszam co wrazliwszych grupowiczow
za te zenade jaka wystapila w tym watku.
EOT
Marzena