warszawa-chetne?

1. Data: 2003-03-11 11:37:22

Temat: warszawa-chetne?
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko, czy ktoras z tutejszych kobitke nie zechcialaby chodzic ze
mna na basen na Warszawianke lub na taichi na Ursynowie??
Za bardzo nie chce mi sie samej chodzic, ani zmobilizowac, a z kims
mogloby mi byc o wiele latwiej;-)
Wiec...?

1. Data: 2003-03-11 12:00:23

Temat: Re: warszawa-chetne?
Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Dorita" <d...@t...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> mna na basen na Warszawianke lub na taichi na Ursynowie??
> Za bardzo nie chce mi sie samej chodzic, ani zmobilizowac, a z kims

a gdzie jest to taichi, ile to kosztuje i czemu tak drogo? :)))

--
Za uwage dziekuje
fajna laska

1. Data: 2003-03-11 15:23:05

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-11 16:09:55

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorita napisał:
> [...]
sorki za 3 m-ce- 60zl;-)

1. Data: 2003-03-11 16:33:09

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 17:09:55 +0100, Dorita <d...@t...pl> wrote:

> [...]

O to to samo - czyli widzimy sie w czwartek????

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-03-11 16:33:19

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 12:37:22 +0100, Dorita <d...@t...pl> wrote:

>Mam pytanko, czy ktoras z tutejszych kobitke nie zechcialaby chodzic ze
>mna na basen na Warszawianke lub na taichi na Ursynowie??

Na Warszawianke chodze (ide jutro) a na tai chi wybieram sie w
najblizszy czwartek do grupy poczatkujacej (jesli mowisz o tym na
Malcyzynskiego)

--
Catalina
icq # 54287160

1. Data: 2003-03-11 16:54:19

Od: "ika" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym chetnie na Tai Chi z Toba chodzila :-) Daj znac o szczegolach.

pozdrawiam
ika

1. Data: 2003-03-11 18:14:58

Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Catalina napisa?:

> O to to samo - czyli widzimy sie w czwartek????

pewnie, if you want:-)

1. Data: 2003-03-11 20:20:00

Od: Catalina <c...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 Mar 2003 17:54:19 +0100, "ika" <i...@o...pl> wrote:

>Ja bym chetnie na Tai Chi z Toba chodzila :-) Daj znac o szczegolach.

A to zapraszamy na czwartek na 19 na ul. Małcużyńskeigo na Urysnowie.
info na www.taichi.pl

--
Catalina
icq # 54287160