Re: warszawa- spotkanie 30-05-2003

Data: 2003-05-30 07:24:23
Temat: Re: warszawa- spotkanie 30-05-2003
Od: "ela0626" <e...@i...pl>

> Śliczny ten kaktusik :)
> A mogłabym poprosić o schematy całej seryjki, bo widzę że podobno jest
:)))

Hej, odpowiedź poleci na priv. Później.
A ja widziałm je gdzieś na rosyjskiej stronie, nie pamiętam której ale na
pewno nie na 7a. I jeszcze widziałam robione wełną ściegiem gobelinowym.

> Ja też niedawno popełniłam 2 kaktusy z takiego rządka pięciu sztuk
> (oczywiście chętnie służę wzorkiem), ale nie mam narazie skanów, może na
> wakacje bedę miała, no i może do wakacji to jeszcze z 1 chociaż dorobię
:)),
> to wtedy się pochwalę.

Też prześliczne, stoją w kolejce u mnie.

> tu bym powiedziała że zostawić :) moje też mam bez tła i ten, który
pokazuje
> Sekutnica bardzo dobrze wygląda bez tła

Tak, ale Anka robiła ma miękkiej kawnie. Widziałąm w tarkcie, prześlicznie
to wygląda. Ja zaś robiłam na kanwie sztywnej, co prawda bardzo gęstej, ale
jednak dziurki są widoczne. Robiłam dwona nitkami :(
Tło już zaczęłam jedną nitką, też ładnie wychodzi. I leci jakoś szybko.
Tylko wzrok już nie ten, szybko się męczy.

> Pozdrawiam i życzę Wam obu po całej serii kaktusów

I nawzajem, powiększenia kolekcji.

> No i miłego spotkanka

Dziękujemy, będzie miło jak zwykle. Może nawet wreszcie coś napiszemy na ten
temat :)

Pozdrawiam
Ela