Re: warsztaty Odmierzam czas nie używając dat...

1. Data: 2004-03-12 08:17:27

Temat: Re: warsztaty Odmierzam czas nie używając dat...
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fen <f...@...pl> napisał(a):

> A ja proponuję wszystkim "zdepresjonowanym" - więcej auto-żartu w stosnku do
> siebie,...

Fen, Ty to masz fajne pomysly, ale komus wbitemu w dol naprawde nie jest
latwo ujzec "bright side of life" i czasem potrzebna jest pomoc specjalisty
albo i nawet dragow, no chyba, ze gadasz jedynie o tych zdepresjonowanych w
cudzyslowie, czyli z lekka medzacych ;-)
A z reszta to sie calkowicie zgadzam ;-)

> Żadne szkolenie nic nam nie pomoże jeżeli nie zaczniemy siebie traktować jak
> pełnowarościowych i wspaniałych ludzi.!

To fakt, nikt za nas robotki nie odwali, ale wiedza na temat pokonywania
slabosci raczej nie zaszkodzi.

> DEPRESJA TO NIE SIŁA MAGICZNA- NA PRAWDĘ JEST ULECZALNA, tylko nie należy
> dać się zakuć w błędne koło bez wyjścia.

Dobrze w to uwierzyc, spotkalam wiele osob, ktore same sobie przypisuja latke
slabych i...wlasciwie z radoscia siedza w szufladce depresji (czyli niby cos
wiedza na swoj temat i gucio)

> Depresja - nie lubi, gdy poczujemy prawdziwe życie, a nie jego powierzchnię.
Extra stwierdzenie, dzieki!
Dzieki tez Asmirze za info-moze komus sie przyda (ja dzis laze na hiszpanski)

Pa
Hania

1. Data: 2004-03-12 08:57:50

Od: "fen" <f...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w źródłowej
wiadomości news:c2rrmn$r8q$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> cudzyslowie, czyli z lekka medzacych ;-)
> A z reszta to sie calkowicie zgadzam ;-)

spokojnie, wiem dokładnie co to depresja, potrafię też dobrze rtozrózniać
np. zapiski w I-CD-10, nie jest mi sprawa obca, że tak powiem, ż ęby zjadłem
na tych sprawach - depresja, jest moją ulubioną działką - na depresję (w
klinicznym znaczniu) nie cierpi aż tak wiele osób jakby się tego mogły media
spodziewać - to, że tak powiem po chłpsku inny rodzaj depresjii, o ile to
można nazwać depresją.

W tywoich postach EWIDENTNIE widzę radość życia, a więc nie jesteś osobą
chorą na depresję (oczywiście mówię tu o psychozie-konkretnie). Nie będę się
juz powtarzał, przecież wiesz co ci niedawno powiedziałem - wszystko jest w
porządku. Na Twoje szczczęcie to nie depresja. Gdyby to była depresja, nie
byłoby cię dzisiaj tutaj, zaperwniam cię! Chwilowy bad mood, lub maleńka
nerwiczka - do wyrównania - ogólne wrażenie jakie sporawiasz, to przyjemna i
i wyraźnie życzliwa osoba. Już ci powiedziałem - nie jest źle!

> [...]
latke
> slabych i...wlasciwie z radoscia siedza w szufladce depresji (czyli niby

jest też nabyta osobowość depresyjna - często jest to spowodowane zwykłą
wygodą...
Kurde, spójrz w słońce, popatrz jaki zajebiście razi - jak tu się do takiego
słoneczka nie uśmiechnąć i nie kichnąć :)

1. Data: 2004-03-12 09:53:36

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

fen <f...@...pl> napisał(a):

> I-CD-10,

co to?

> na depresję (w
> klinicznym znaczniu) nie cierpi aż tak wiele osób

no tak, modna jest, nie powiem ;-)) i media maja uzywke, ale tak czy siak
duzo jest posepniakow, za duzo

> W tywoich postach EWIDENTNIE widzę radość życia, a więc nie jesteś osobą
> chorą na depresję (oczywiście mówię tu o psychozie-konkretnie).

:)) no to wsio niby cool, (dzis jest w ogole cool jakos tak i milo, a czasem
jest do duszy) ale powiedz mi Fen, dlaczego tak mam od zawsze, ze latwiej
mnie doprowadzic do placzu niz "statystycznego", ze tych telepoczacych sie
mysli o marnosci swiata tyle, ze chociazby bylam dosc posepnym bachorkiem
trzymajacym sie maminej spodnicy - czy ja mam cos z deklem, prosto to
ujmujac? I dlaczego latwo przechodzi po dragach w stylu seronilu? Te mysli sa
upierdliwe i pochlaniajace czas, ktory lepiej by przeznaczyc na nauke lub
chocby podziwianie ptaszkow swiergolacych na galezi...

Pozdrowki
Hania

Re: Rozmawia dwóch psychologów
Re: przyjaźń między kobietą a mężczyzną
Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Re: k?amanie
Re: nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie