wasa

1. Data: 2007-05-28 13:02:08

Temat: wasa
Od: "Kuc Adam" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zastąpienie tradycyjnego pieczywa pieczywem wasa naprawde cos daje?
pozdr

2. Data: 2007-05-28 13:22:43

Temat: Re: wasa
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuc Adam napisał(a):

> Czy zastąpienie tradycyjnego pieczywa pieczywem wasa naprawde cos daje?

Jestem zwolennikiem nie spozywania pieczywa i ziemniakow ;) Sam spróbuj,
powiedzmy przez miesiąć nie jeść chleba i pyr... Zobaczysz po sobie, czy
Ci to służy czy też nie :)

j.

3. Data: 2007-05-28 13:34:02

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kuc Adam" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy zastąpienie tradycyjnego pieczywa pieczywem wasa naprawde cos daje?
> pozdr
Trochę daje, bo w pieczywie wasa jest mniej węglowodanów niż w zwykłym. Ale
różnica jest niewielka. A znaczne ograniczenie węglowodanów, szczególnie
prostych i fruktozy musi skutkować dla dobra organizmu ze skutkiem
natychmiastowym.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-05-28 17:15:20

Od: "Kuc Adam" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem zwolennikiem nie spozywania pieczywa i ziemniakow ;) Sam spróbuj,
> powiedzmy przez miesiąć nie jeść chleba i pyr... Zobaczysz po sobie, czy
> Ci to służy czy też nie :)
>
> j.
generalnie ja pyrkkow nie jadam wogole od urodzenia ;] a pieczywa nie jem od
tygodnia już, przy tym biore l-carnityne i cwicze (aerobiczna 6 weidera +
cw. siłowe) efektoow widocznych nie ma narazie ale widze ze 0,5 kg jest
mniej niz tydzien temu ;]
pozdr

5. Data: 2007-05-28 19:03:42

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kuc Adam napisał:
> Czy zastąpienie tradycyjnego pieczywa pieczywem wasa naprawde cos daje?
> pozdr

Zdrowotnie - nie wiem.
Za to daje na pewno zwiększenie szybkości ubywania kasy.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

6. Data: 2007-05-28 19:53:05

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 May 2007 15:34:02 +0200, Jurek napisał(a):

> [...]
> różnica jest niewielka. A znaczne ograniczenie węglowodanów, szczególnie
> prostych i fruktozy musi skutkować dla dobra organizmu ze skutkiem

jedyny natychmiastowy skutek, to zmiana smaku kanapek :-)
chłopie, możesz jeść wszystko, byle z umiarem, no chyba, że ktoś jest
uczulony :-(

radek

7. Data: 2007-05-28 20:07:57

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek" <r...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> jedyny natychmiastowy skutek, to zmiana smaku kanapek :-)
> chłopie, możesz jeść wszystko, byle z umiarem, no chyba, że ktoś jest
> uczulony :-(

Ten umiar, to puste słowo Radku. Bo co ono oznacza? Każdy człowiek zjada
tyle ile mu podpowiada organizm. Nikt nigdy nie je za dużo. A im kto je
gorzej, to je większe ilości.
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-05-28 20:23:54

Od: radek <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 May 2007 22:07:57 +0200, Jurek napisał(a):

> Ten umiar, to puste słowo Radku. Bo co ono oznacza?
oznacza w tym przypadku, że masz jeść mniej niż by ci apetyt pozwolił,
masz skończyć posiłek czując lekki niedosyt
> Każdy człowiek zjada tyle ile mu podpowiada organizm. Nikt nigdy nie je
> za dużo.
uu, to się nie zgadza z moim doświadczeniem, ja bardzo często jadałem za
dużo, z łakomstwa, słodycze, lody, pyszne mięska duszone, kurczaczki
smażone, oliwa z oliwek uuuuuuuuuuuum, ależ to to jest pyszne, śmietana
też, majonez z parówkami na zimno, tłuszcz z galaretką od pieczenia mięsa,
taki z czosnkiem i majerankiem, golonka, tylko schabowe mi nie smakują.
No i skutek wiadomy - grubas...:-(

odkąd zacząłem liczyć kaloryczność posiłków, nie przekraczam pewnej
granicy, więcej się ruszam, no i chudnę

> Pozdrawiam Jurek M.

radek

9. Data: 2007-05-28 21:04:28

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Mon, 28 May 2007 22:07:57 +0200, Jurek napisał(a):
>
> odkąd zacząłem liczyć kaloryczność posiłków, nie przekraczam pewnej
> granicy, więcej się ruszam, no i chudnę

> pozdrawiam

Łakomstwa na słodycze nie zakładałem, bo dorosły człowiek nie może
postępować jak malutkie dziecko...
A dobrze zbilansowane wartości odżywcze pod względem BTW - nigdy nie mogą
doprowadzić do nadmiaru jedzenia, a zjadać wówczas można nawet 2300 kcal i
chudnąć. Jednym z podstawowych warunków to nie przekraczać 70 g węglowodanów
na dobę.
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-06-08 16:29:24

Od: Agryppa <b...@m...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kuc Adam wrote:

> Czy zastąpienie tradycyjnego pieczywa pieczywem wasa naprawde cos
> daje? pozdr
Być może różnica jest taka, że w pieczywie "wasa" nie ma drożdży, które,
jak niektórzy piszą, działają niekorzystnie w jelitach.

Druga różnica to być może taka, że jeśli kupisz pieczywo "wasa" typu
pełnoziarnistego, wówczas sposób trawienia takiej masy jest znacznie
ułatwiony, gdyż zdaje się, że ziarno pełne posiada w sobie dodatkowe
elementy potrzebne do trawienia tegoż.

Agryppa

alkohol i tyje
Cwiczenia na brzuch
Wymiana komentarzy - Pozytyw za darmo - allegro
Dieta wg dietetyka
Ostra i SKUTECZNA odmiana Atkinsa...