wąskie spódnice - czy mają wogóle sens?

1. Data: 2005-06-03 10:36:38

Temat: wąskie spódnice - czy mają wogóle sens?
Od: "agata" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - jak w temacie.... Jakie jest wasze zdanie na ten temat.

1. Data: 2005-06-03 11:27:02

Temat: Re: wąskie spódnice - czy mają wogóle sens?
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

agata wrote:

> No właśnie - jak w temacie.... Jakie jest wasze zdanie na ten temat.

A po co spódnicy sens? Lubię wąskie, długie, wolę rozcięcia z boku niż
z tyłu, ale sensu w nich nie szukam ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-06-03 11:53:16

Od: "agata" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak, się po prostu zastanawiam nad ewolucją mody. A wy jakie kroje
preferujecie?

1. Data: 2005-06-03 11:55:21

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jun 2005 13:53:16 +0200, in pl.rec.uroda "agata"
<a...@y...com> wrote in <d7pgkq$qqt$1@nemesis.news.tpi.pl>:

>Tak, się po prostu zastanawiam nad ewolucją mody. A wy jakie kroje
>preferujecie?

umożliwiające odpowiadanie pod cytatem. MSPANC.

a co do krojów - najchętniej w ogóle spodnie, a jak już spódnice, to
np. taką: http://42.pl/url/cxz. kupiłam i bardzo ładna.

amg

1. Data: 2005-06-03 13:02:55

Temat: Re: wšskie spódnice - czy majš wogóle sens?
Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> napisał(a):

> a co do krojów - najchętniej w ogóle spodnie, a jak już spódnice, to
> np. taką: http://42.pl/url/cxz. kupiłam i bardzo ładna.

cudo z dziurka :) - dalas tyle, co w linku? BTW - dzieki za link, nie
wiedzialam, ze maja sklep netowy.
a propos krojow - zawsze lepiej bedzie wygladac spodnica ze skosu (nitki pod
katem 45 stopni), eksponowac co ladne, a nie-co modnei bedzie dobrze.

zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-03 13:07:28

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 6/3/2005 12:36 PM,Użytkownik agata usiadł wygodnie i napisał:
> No właśnie - jak w temacie.... Jakie jest wasze zdanie na ten temat.

Dlaczego miałyby nie mieć?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-06-03 13:12:26

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 3 Jun 2005 13:02:55 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Hania "
<v...@g...pl> wrote in <d7pkdv$80i$1@inews.gazeta.pl>:

>cudo z dziurka :) - dalas tyle, co w linku? BTW - dzieki za link, nie
>wiedzialam, ze maja sklep netowy.

kupiłam w Arkadii (Wwa), bo chciałam pomacać. dałam 199 pln, czyli
bardzo nieźle. ale owszem, na większe zakupy warto użyć sklepu, mają
też jakieś online specials.

>a propos krojow - zawsze lepiej bedzie wygladac spodnica ze skosu (nitki pod
>katem 45 stopni), eksponowac co ladne, a nie-co modnei bedzie dobrze.

to prawda. spódnice ołówkowe nadają się tylko dla osób wysokich i
szczupłych. no, przynajmniej ten drugi warunek musi być spełniony.

amg

1. Data: 2005-06-03 19:40:42

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:
> [...]

no to moj ulubiony kroj jest :) dzwonkowaty

> cudo z dziurka :) - dalas tyle, co w linku? BTW - dzieki za link, nie
> wiedzialam, ze maja sklep netowy.

ale 25 euro za dostawe??
masakra

-- kasica

1. Data: 2005-06-03 20:08:16

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> ale 25 euro za dostawe??
> masakra

nosh to bardziej do tego, by sobie poogladac.
jak czl;ek zrabany z pracy wylazi to nawet mu sie po wieszakach nie chce
szperac i uruchamiac wyobrazni, a tui mniej wiecej widzi
btw - wiem juz, gdzie jutro pojde miedzy fitnessem a robota, hyyy ;-]]

zdrowki
hania

1. Data: 2005-06-03 20:49:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> nosh to bardziej do tego, by sobie poogladac.

a, do ogladania to jak najbardziej :)

-- kasica

co to może być i gdzie się z tym udać?
utleniacz
Korektor
AVON- Cellu sculpt leg perfector - co to?
Pytanie do dziewczyn z krotkimi wlosami (kilka cm.)