watrobka

1. Data: 2003-12-10 11:07:07

Temat: watrobka
Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZesc

Kupilam watrobke z indyka dzis i tak sie zastanawiam usmazyc z cebulka, czy
na watrobke jakis inny szybki przepis macie ??

ata

1. Data: 2003-12-10 11:24:44

Temat: Re: watrobka
Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupilam watrobke z indyka dzis i tak sie zastanawiam usmazyc z cebulka,
czy
> na watrobke jakis inny szybki przepis macie ??

z cebulką i dorzucić na patelnię jeszcze troszkę rodzynek i posypać
delikatnie cynamonem. Mniam .........

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-12-10 11:37:57

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bakino" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> czy

podsmażyć na maśle, dodać jabłka w plasterkach z majerankiem, podlać octem
balsamicznym, na koniec łyżka soku malinowego!!!

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-10 11:44:05

Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podsmażyć na maśle, dodać jabłka w plasterkach z majerankiem, podlać octem
> balsamicznym, na koniec łyżka soku malinowego!!!

no watrobka na slodkawo hm... moze zdobede sie na odwage ..
dzieki
ata

1. Data: 2003-12-10 11:58:19

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bakino wrote:

> czy
>
> z cebulką i dorzucić na patelnię jeszcze troszkę rodzynek i posypać
> delikatnie cynamonem. Mniam .........

Albo dorzucic migdalow (najlepiej takie platki, wtedy latwiej jesc, a
smak ten sam), probowalam to co prawda z watrobka kurczecia, ale moze z
indycza tez bedzie dobre

Th.

1. Data: 2003-12-10 12:33:43

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> Kupilam watrobke z indyka dzis i tak sie zastanawiam usmazyc z
cebulka, czy
> na watrobke jakis inny szybki przepis macie ??

Ktoś tu kiedyś podawał przepis na wątróbki z sokiem winogronowym.
Poszukaj, bardzo dobre :-)

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-12-10 12:36:02

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ktoś tu kiedyś podawał przepis na wątróbki z sokiem winogronowym.
> Poszukaj, bardzo dobre :-)
>
> --
> Pozdrawiam
> Zbychu (Ivan)

Potwierdzam, przepyszne i wcale nie slodkie. Tylko ze przepis wydrukowany w
domu a ja w pracy i w google nie moge znalezc.

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-12-10 12:41:58

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ivan" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> cebulka, czy
> >
> Ktoś tu kiedyś podawał przepis na wątróbki z sokiem winogronowym.
> Poszukaj, bardzo dobre :-)

Już znalazłem, wklejam, będzie szybciej :-)

***
40 dek watrobek drobiowych
1 kartonik (200ml)- szklanka napoju z bialych winogron Tymbark( uwaga:
90
groszy)

Rozgrzewamy olej na patelni i smazymy watrobki obtaczane w mace na
zloty
kolor. z obu stron. Posypujemy je pieprzem..Jak sa zlote dodajemy
troche
masla, jak sie roztopi - wlewamy jeden kartonik (szklanka) napoju
winogronowego (jw), szczypte vegety i dusimy ok. 10 min. W trakcie
duszenia
dolewamy wody, aby sosu bylo tyle - ile soku wlalismy. Sos dzieki
obtoczeniu
w mace pieknie sie zagesci.
Cala robota - ot co. A jaka pychota! Jemy to z chlebem, aby moczyc w
sosie.

Jak ktos chce jeszcze cos extra - to moze (tak ja ja wczoraj), na
drugiej
patelni podsmazyc na masle cienkie lodeczki jablka ze skorka (ja
robie z
Gali). Przed odwroceniem na druga strone oproszyc lekko cukrem.
Podsmazyc
druga strone az cukier sie skarmelizuje. Ulozyc dekoracyjnie na brzegu
talerza z watrobkami.

goraco polecam Jola L-L
***

1. Data: 2003-12-10 13:22:49

Od: "ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje

1. Data: 2003-12-11 09:53:09

Od: "szanna1" <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cebulka, czy
> >
> Ktoś tu kiedyś podawał przepis na wątróbki z sokiem winogronowym.

Polecam wątróbkę z winogronami
Usmażyć watróbkę, natym samym oleju, maśle usmażyć winogrona ( połówki) ,
mozna dodać też jabłka, posypać cynamonem podlać winkiem. Na koniec włożyć
na chwilę wątróbki.

Co o tym myślicie [ot na temat usenetu]
zupa pomidorowa
placek