[waw] fajne buty

1. Data: 2003-09-26 14:36:41

Temat: [waw] fajne buty
Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

do warszawianek lub robiacych zakupy w wawie :)

gdzie kupujecie buty? gdzie mozna trafic na cos ciekawego? nosze buty na
plaskim, ale szukam czegos ciekawego. niezbyt eleganckie, ale ciekawe. cos
mozecie polecic?? w ogole jakiego rodzaju buty lubicie??

/afa/

1. Data: 2003-09-26 16:42:40

Temat: Re: [waw] fajne buty
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "afa" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> plaskim, ale szukam czegos ciekawego. niezbyt eleganckie, ale ciekawe. cos
> mozecie polecic?? w ogole jakiego rodzaju buty lubicie??

MNIE W wwie wkurza to, ze owszem - jest tu duzo centrow handlowych, ale w
wiekszosci powtarzaja sie te same sklepy: gino rossi, kameleon, bata. i jak
np. modne sa buty w czub, to nigdzie nie uswiadczysz butow o okraglym czy
kwadratowych czubku:(

1. Data: 2003-09-26 17:00:56

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
jak
> np. modne sa buty w czub, to nigdzie nie uswiadczysz butow o okraglym czy

Zgadzam się. Właściwie wszędzie to samo. Jak moda akurat mi nie odpowiada -
to muszę u szefca naprawiać stare :).
I dołączam się do pytania gdzie fajne buty? Oczywiście nie te za 500 PLN!
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-09-26 17:48:27

Od: "Maga" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, w tej Wawie tak to już jest, też się dołączam, tyle że ja szukam butów
na wyższym obcasie, ale nie szpilce i bez tych okropnychczubów!
Maga

1. Data: 2003-09-26 18:50:34

Od: "frociak" <f...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdzie kupujecie buty? gdzie mozna trafic na cos ciekawego? nosze buty na
> plaskim, ale szukam czegos ciekawego. niezbyt eleganckie, ale ciekawe. cos
> mozecie polecic?? w ogole jakiego rodzaju buty lubicie??

no wlasnie

dzisiaj caly dzien chodzilam za butami na wesele za tydzien (nie czarne, nie
czuby, nie szpilki, wyzszy obcas)
nie kupilam, wykonczonam i w zlym nastroju

pozdrawiam

zmeczony frociak

1. Data: 2003-09-27 07:54:46

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

jak
> np. modne sa buty w czub, to nigdzie nie uswiadczysz butow o okraglym czy

dodam, ze w galerii centrum i w wola park jest troche takich sklepow z
butami, ktorych nie ma gdzie indziej, w steen & strom otworzyli wlasnie
sklep rylko, w centrum janki jest 1 fajny, inny sklep, ale generalnie to
modele dosyc sie powtarzaja. wiem, bo noszac rozmiar 41 nie moge sobie kupic
butow z czubem i nie kupilam sobie zadnych, gdyz w sklepach wszystkie sa z
czubami:(

1. Data: 2003-09-27 08:36:44

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro już taki temat powstał, to może któraś z Was mnie poratuje informacją.
Szukam butów o dość konkretnym wyglądzie (Wawa oczywiście). Mają być czarne,
skórzane najlepiej, wysokie po kolano (ew. trochę krótsze) i wiązane przez
całą długość. No i żeby czub nie był czarownicowato -szpiczasty, tylko w
miarę naturalnie wyglądający, zaokrąglony. Obcas nieważny - najlepiej
płaski. Właściwie to ja nawet mam podobne buty, ale po tym sezonie to już są
strasznie zniszczone i szukam nowych...

Ale jestem wymagająca............ o rany.
Widziała któraś z Was coś takiego?
dzięki z góry,
Sana
--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-27 11:11:04

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@m...pl> napisał w wiadomości

> Ech, w tej Wawie tak to już jest, też się dołączam, tyle że ja szukam
butów
> na wyższym obcasie, ale nie szpilce i bez tych okropnychczubów!

Lejecie miód na moje serce ;)
Myślałam, że to tylko ja jestem taka "niemodna", bo nienawidzę czubów. A tu
tyle nas :))))
Dla kogo oni w takim razie je robią?

Też muszę sobie kupić buty i to jest problem :(

Sandra

1. Data: 2003-09-27 12:10:08

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 27 Sep 2003 13:11:04 +0200, Offelia <o...@p...onet.pl> wrote:
:
[...]

dla tlumow panienek, ktore codziennie widze na ulicach ;)

ja tez jestem niemodna, nie cierpie czubow. tzn. w szpilkach prosze bardzo,
ale normalne pantofle "do chodzenia" z tym czyms to nieporozumienie. BTW tak
naprawde to podobno juz dawno wyszlo z mody, tylko nasze polskie sklepy
czegos nie nadazaja.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-09-27 15:12:08

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

afa wrote:
> do warszawianek lub robiacych zakupy w wawie :)
>
> gdzie kupujecie buty?

W bardzo różnych miejscach. Głównie "Galeria Mokotów", ponieważ jest tam
kilka sklepów i dzięki temu duży wybór. Na ten sezon, wypatrzyłam sobie buty
w CH "Land".

> gdzie mozna trafic na cos ciekawego? nosze buty
> na plaskim, ale szukam czegos ciekawego. niezbyt eleganckie, > ale
ciekawe. cos mozecie polecic??

Dr Martens. Mają duży wybór bardzo oryginalnego obuwia. Sklep mieści się
m.in. w "Landzie".

> w ogole jakiego rodzaju buty lubicie??
>
> /afa/

Lubię buty eleganckie, na obcasie. Czarne. Szpilki uwielbiam! Poza tym mam
słabość do butów wojskowych, ciężkich.

--
Elvira

kolor cieni
wlosy, cera
Rozszerzone pory
trochę OT-jakie rajstopy??
Specyfik przeciw wrastaniu włosków po depilacji