[wawa] dobry laryngolog, gdzie?

1. Data: 2005-06-29 14:17:35

Temat: [wawa] dobry laryngolog, gdzie?
Od: Mila wiedzma <e...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Jak w temacie, szukam dobergo laryngologa dla pieciolatka. Maly ma migdalki
jak wloskie orzechy, na okraglo katar, kaszel, powtarzajace sie zapalenia
oskrzeli. Moze ktos z grupowiczow ma sprawdzonego dohtora? Jesli polecacie
inna specjalnosc na takie objawy chorobowe to jestem otwarta na propozycje.
Dodam ze brzdac jest leczony w przychodni rejonowej od dawna, ale moim
zdaniem jest to leczenie objawow a nie przyczyny, a sugestie ze moze by sie
jakas konsultacja przydala nie zdaja egazminu:/

Pozdrawiam, wiedzma (ale mila)

--
Nie ma nic niemozliwego dla czlowieka, jesli nie musi tego sam robic.
/Marcel Achard/

2. Data: 2005-06-29 17:49:01

Temat: Re: [wawa] dobry laryngolog, gdzie?
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mila wiedzma <e...@m...com.pl> napisał(a):

> Jak w temacie, szukam dobergo laryngologa dla pieciolatka.

Ja niezmiennie polecam www.ichs.pl
Państwowo, jak najbardziej, ale nietety długie terminy. Ale dobrzy są.
Można też chyba "fundacyjnie" ale to na www.ifps.org.pl -- ta sama
firma.

--
s i w a

3. Data: 2005-07-02 08:45:45

Od: "piotrus" <s...@s...to.kretyni> szukaj wiadomości tego autora

To o czym piszesz raczej wyglada mi na alergie. Szczególnie kaszel i katar i
oskrzela. ....Mam bardzo dobrego alergologa w warszawie. Moje dziecko mialo
takie same objawy. Jednak przerosniete migdalki równiez wystepuja znacznie
czesciej u alergików. A jesli jeszcze jest przerosniety trzeci migdalek, to
z czestym katarem zaraz bedziecie mieli zapalenia uszu. A zatem raczej i
alergolog i laryngolog. Moje dzieci maja podciete boczne nie maja juz
trzecich migdalków. Przestaly chorowac, ale katar i kaszel to raczej sprawa
pylenia. Jesli akurat teraz sie nasililo to pewnie trawy i chwasty bo drzewa
i krzewy sa znacznie wczesniej ( od stycznia )
Najlepszy laryngolog to Nadarzyn - Kajetany ( niedaleko ikea w jankach ) "
Instytut Fizjologii i patologii sluchu." Lekarze na swiatowym poziomie,
refundowane z kasy chorych. Polecam, ideal, trzeba w googlach tel. zdobyc,
bo nie pamietam. Potrzebne skierowanie od pierwszego kontaktu. A jesli
chodzi o alergologa to dlugo szukalismy, i jest super, na pewno ustala czy w
ogóle chodzi o alergie. Jest uznanym ekspertem, ale nie podam namiaru " na
forum ", jesli chcesz potwierdzic albo wykluczyc alergie to potwierdz i
podam namiar
Pozdrawiam
Ania

--

Pozdrawiam Piotrus
Modelarstwo Lotnicze RC

Achard/

4. Data: 2005-07-04 12:39:54

Od: Mila wiedzma <e...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik piotrus takimi oto slowy na grupie sie ujawnil:
. A jesli chodzi o alergologa to -ciap- nie podam namiaru " na
> forum ", jesli chcesz potwierdzic albo wykluczyc alergie to potwierdz i
> podam namiar

Dziekuje za odpowiedz, poposze namiar na moj @ bez nospam oczywiscie:)
Pojdziemy z maluchem najpierw do alergologa w takim razie, coby potwierdzil
lub wykluczyl.

Pozdrawiam, Wiedzma (ale mila)

--
Poprzeczka zdrowego rozsadku nigdy nie jest ustawiona za nisko.
Zawsze komus sie uda pod nia przejsc.

5. Data: 2005-07-05 13:31:59

Od: "Monikas" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrus" <s...@s...to.kretyni> napisał w wiadomości

> [...]
> forum ", jesli chcesz potwierdzic albo wykluczyc alergie to potwierdz i

To i ja proszę, jeśli rzeczywiście jest godny polecenia.

--
Monika

jaki plecak, tornister?
Odpowiedzialność za cudze dzieci