choroba lokomocyjna?

1. Data: 2005-06-28 01:40:27

Temat: Re: choroba lokomocyjna?
Od: "Mermaind" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:d9r66c$9tl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Sprawdzenie, czy sensacje nie wiążą się z jakimiś pozamotoryzacyjnymi
> czynnikami (u mnie to był albo głód, albo zbyt późno przed wyjazdem
zjedzony
> posiłek, a poza tym... zielony ogórek),

Należy unikać mięty i czekolady. Dobrze działa podgryzanie paluszków itp. a
do picia woda.

> niewyglądanie przez boczne szyby,
> tylko przez przednią

W razie pogorszenia siadałam z tyłu, uspokajałam dziecko i zabawiałam
wyglądaniem przez przednią szybę - wypatrywanie znaków, samochodów itp.
Boczną zasłaniałam, ale nie wiem na ile to zgodne z przepisami...

I oczywiście droga powinna być jak najbardziej prosta.

> O lekach się nie wypowiadam, bo za moich czasów te dostępne jeśli choć
> trochę redukowały mdłości, to kosztem przymulenia przez resztę dnia (nie
ma
> to jak drugoklasistka na basenie przytruta awiomarinem ;-/).

Mój kuzyn bierze aviomarin. Najpierw jest pobudzony, a potem padnięty :(
Dzień z życiorysu....

Można jeszcze podawać diphergan, ale nie wiem jak działa.

Pozdrawiam
Jola

2. Data: 2005-06-28 09:34:42

Temat: choroba lokomocyjna?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krótko i zwiężle co i dlaczego akurat to?

zaznaczam wszelkie homeopatyczne "cusie" odpadaja.
dziecko lat 5.
p.

3. Data: 2005-06-28 09:37:44

Od: Eulalka <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> zaznaczam wszelkie homeopatyczne "cusie" odpadaja.
> dziecko lat 5.

Szkoda.
Od 3 lat Weronika obhaftowuje auta wszelkiej maści o ile nie ma
przyklejonych plastrów Transway i Cocculine do ssania.
Owe "cusie" działają na tyle skutecznie, że spokojnie mogła pojechac na
wycieczkę przedszkolną. Najgorzej jest, jak podwozi nas ktoś "przy
okazji" wtedy nie mamy nic w zanadrzu i kończy się to czasem żałośnie i
smierdząco. :(

Eulalka

4. Data: 2005-06-28 09:39:28

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> krótko i zwiężle co i dlaczego akurat to?

Sprawdzenie, czy sensacje nie wiążą się z jakimiś pozamotoryzacyjnymi
czynnikami (u mnie to był albo głód, albo zbyt późno przed wyjazdem zjedzony
posiłek, a poza tym... zielony ogórek), wyeliminowanie z pojazdu wszystkich
zbędnych zapachów (wunderbaumy!!! i benzyna - uwaga przy tankowaniu), w
miarę możliwości staranne wietrzenie, niewyglądanie przez boczne szyby,
tylko przez przednią, pozycja z lekko uniesioną głową (żadnego czytania
itp.). Sprawdzić, jak działa zapach imbiru albo cynamonu - niektórym ponoć
pomaga. Wszystko to oczywiście w sytuacji, jeśli naprawdę nie da się spać,
bo spanie jest zdecydowanie najskuteczniejsze.

O lekach się nie wypowiadam, bo za moich czasów te dostępne jeśli choć
trochę redukowały mdłości, to kosztem przymulenia przez resztę dnia (nie ma
to jak drugoklasistka na basenie przytruta awiomarinem ;-/).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2005-06-28 09:41:19

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:d9r66c$9tl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

I zapominał o podstawie: miejsce możliwie blisko przodu pojazdu, unikanie
fotela "na kole" w autobusie i tylnych siedzeń w samochodach z miękkim
zawieszeniem :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

6. Data: 2005-06-28 10:17:06

Od: "Hermiona" <k...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:d9r69m$an0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> I zapominał o podstawie: miejsce możliwie blisko przodu pojazdu, unikanie
> fotela "na kole" w autobusie i tylnych siedzeń w samochodach z miękkim

I jeszcze jedno - planować drogę z jak najmniejsza ilością korków, świateł,
w razie dł?ższego postoju koniecznie wyłączać silnik. I prowadzić jak po
gołoledzi - bez gwałtownego hamowania i przyspieszania !!!! Precz z ostrą
jazdą - zajedzie się szybciej, ale pochoruje po niejszej ilości kilometrów.
Kasia (sama chorująca z chorujacymi dziećmi)

7. Data: 2005-06-28 10:32:51

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał
| krótko i zwiężle co i dlaczego akurat to?
|
| zaznaczam wszelkie homeopatyczne "cusie" odpadaja.
| dziecko lat 5.

nie karmić przed podróżą, najlepiej samochód z klimatyzacją bądź jak nie ma
to często wietrzony ( u nas musowo uchylone szyby ), podróżować po godzinie
13:00 ( nie wiem czemu ale zaobserwowałam że Nitka częściej wymiotuje rano -
za to po południu nie zdarzyło jej się ani razu ).
Z leków - polecam Lokomotiv ( syrop ) na bazie imbiru. Rewelka - nawet
czytać mogłam w trakcie podróży ( do tej pory każde odwrócenie głowy lub
spuszczenie jej na 3 sek na dół powodowało dziwną zielonkawość lica ),
Weronika też go bardzo dobrze znosi a co za tym idzie i podróż. Tylko trzeba
pamiętać żeby syrop podać w miarę wcześniej ( jakieś pół godziny ).

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

8. Data: 2005-06-28 10:39:42

Od: Jonasz <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:

> krótko i zwiężle co i dlaczego akurat to?

Było kiedyś o zaklejaniu pępka plastrem.
Bez pigułek a jedynie mocą sugestii lub akupresury.
Ja nie miałem z tym kontaktu, ale jestem skłonny
uwierzyć. Koleżanka pisała o tym z rok (dwa lata)
temu, na pl.soc.dzieci.

J.

9. Data: 2005-06-28 10:58:38

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I zapominał o podstawie: miejsce możliwie blisko przodu pojazdu,
> unikanie fotela "na kole" w autobusie i tylnych siedzeń w samochodach z
> miękkim zawieszeniem :)

wszytskie te rady ja znam bo juz od 27 lat zdąrzyłam obrżygac wszytskei
samochody i autobusy dlatego o to nie pytam ale o leki.

aviomarkin i diphergan raczej odpada bo to silne leki i nawet na mnie
dzial pol aviomarinu a co dopiero na 5 letnie dziecko

homeopatia odpada bo sama kiedys próbowałm i zarzygałm trawnik pod
więzieniem w rawiczu a jechalam z leszna.

plastry hmm akupunktura czy cus?
lokomotiv i inne cuda ale czy to dziala?

cholerka chyba uspie i sibie i dziecko i pojedziemy
p.

10. Data: 2005-06-28 11:14:59

Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
unikanie
> fotela "na kole" w autobusie i tylnych siedzeń w samochodach z miękkim

mnie pomagalo pogryzanie np. suchych ciasteczek lub biszkoptow w czasie
drogi gdy nie spalam ;-)
obecnie wystarczy ze siedze za kolkiem, a jesli musze juz byc pasazerem,
to siedzenie za kierowca
(plus wszystkie rzeczy wymienione przez Ciebie)

JaBa planujaca wyprobowanie dla mlodego plasterkow i innych 'cudow'

Gra dla 9 latki ?
Dobry psychiatra
Rolki :)
celujące na świadectwie (chwalę się)