basen ,córka z tata,?

1. Data: 2005-06-28 09:03:08

Temat: basen ,córka z tata,?
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no włąsnie ,córka 5 lat ,wybieraja sie na basen z tata i do jakiej szatni?

tata wolałby do damskiej ;)
p.

2. Data: 2005-06-28 09:06:24

Temat: Re: basen ,córka z tata,?
Od: "Audyt IT" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> no włąsnie ,córka 5 lat ,wybieraja sie na basen z tata i do jakiej
> szatni?
> tata wolałby do damskiej ;)
> p.

Na niektorych basenach sa szatnie rodzinne :)

Ma Du

3. Data: 2005-06-28 09:13:03

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> no włąsnie ,córka 5 lat ,wybieraja sie na basen z tata i do jakiej szatni?

Ja z 5 letnim synem chodzilam do damskiej. Nie było zgrzytów, ale
młody nie zainteresowany otoczeniem był.
Do meskiej, nie ma iinej możliwości.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

4. Data: 2005-06-28 09:33:53

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na niektorych basenach sa szatnie rodzinne :)

no wąłsnie ,wazne słowo "niektórych".

no fakt nie ma wyscia tylko do męskiej.

5. Data: 2005-06-28 13:06:17

Od: "Asiunia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> pamana <p...@w...pl> napisał(a):

> Ja z 5 letnim synem chodzilam do damskiej. Nie było zgrzytów, ale
> młody nie zainteresowany otoczeniem był.
> Do meskiej, nie ma iinej możliwości.

Hehe, moja cora chodzila z tata do meskiej. Nie komentowala, nie byla
zszokowana hihi, dopiero po latach, dojrzewajac (a nie chodzi juz do meskiej
hoho) zaczela sobie przypominac szczegoly meskich atrakcji. Zaczela nawet
porownywac rozmiary.
A.

choroba lokomocyjna?
Gra dla 9 latki ?