wax

1. Data: 2003-05-17 06:44:32

Temat: wax
Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry !
bylam wczoraj u fryzjera i fryzjerka polecila mi maszeczke do wlosow wax,
ktora mozna dostac w aptece? czy to rzeczywiscie dziala i ile kosztuje
(wawa)?
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-05-17 08:21:31

Temat: Re: wax
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>dzien dobry !
>bylam wczoraj u fryzjera i fryzjerka polecila mi maszeczke do wlosow wax,
>ktora mozna dostac w aptece? czy to rzeczywiscie dziala i ile kosztuje
>(wawa)?

FAQ grupy: uroda.imhbl.net
Archiwum grupy: www.google.pl (bylo juz kilkanascie dyskusji na ten temat)

Pozdrawiam,
Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-17 13:20:37

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> FAQ grupy: uroda.imhbl.net
> Archiwum grupy: www.google.pl (bylo juz kilkanascie dyskusji na ten temat)

A jesli chodzi o cene - to dzis kupowalam , opakowanie 480 g i zaplacilam
20,50 - ale to nie bylo w Warszawie. Generalnie oplaca sie kupowac jak
najwieksze opakowania...
Nikoosia

1. Data: 2003-05-17 13:54:24

Od: "Kokka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kreska" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bylam wczoraj u fryzjera i fryzjerka polecila mi maszeczke do wlosow wax,
> ktora mozna dostac w aptece? czy to rzeczywiscie dziala i ile kosztuje

hej, świetna jest ta maseczka, też mi ją fryzjerka poleciła; miałam b.
zniszczone włosy od farbowania i po kilku "kuracjach" widać poprawę;
za średnie opakowanie płaciłam 17 zl
pozdr
Koka

1. Data: 2003-05-17 14:26:45

Od: Elfka <k...@g...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-05-17 15:20, Nikusia wrote:

> A jesli chodzi o cene - to dzis kupowalam , opakowanie 480 g i zaplacilam
> 20,50 - ale to nie bylo w Warszawie. Generalnie oplaca sie kupowac jak
> najwieksze opakowania...
> Nikoosia

Na pewno 480g a nie 280 g?
A co do samego waxu - jest w dwoch rodzajach - do wlosow jasnych i
normalna. Nie powinno sie jej uzywac na wlosy farbowane, zwlaszca blondy
bo potrafi nieco pozolknac, ale kwestia wlosow. Cena 19 - 21 zl w
zaleznosci gdzie. Jest i w aptekach i drogeriach.
E.

Karolina Budzyńska
"Laudamus veteres, sed nostris utimus annis" - Ovidius
(Chwalimy dawne lata, leczy żyjemy w naszych)

1. Data: 2003-05-17 14:36:47

Od: "IDa" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfka" <k...@g...pl.NOSPAM> napisał w
wiadomości news:3EC646A5.5070702@gazeta.pl.NOSPAM...

Na pewno 480g a nie 280 g?

Krakow, cena za 480g- okolo 24 zl.

pozdrowienia
IDa

1. Data: 2003-05-17 16:18:19

Od: "Nikusia" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-05-17 15:20, Nikusia wrote:

Na pewno 480g a nie 280 g?

Na pewno 480 - dlatego pisze ze sie oplaca kupowac duze opakowanie, bo 280
kosztuje 17 zl - za 3 zl jest dwa razy wiecej waxa :))

Nikoosia

Maseczka z glinką jaka?
La Roche Posay
[reklama] Ponad 600 kosmetyków online !