wazelinuję prostownica efalock

1. Data: 2007-01-04 23:16:49

Temat: wazelinuję prostownica efalock
Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupwiczów :-)
Dla wszystkich zainteresowanych tematem, kupiłam wczoraj prostownicę efalock
(dostępna na allegro), polecam, sprzęt naprawdę pierwsza klasa - prostuje
świetnie i włosy są po niej jak prosto od fryzjera. Ja kupiłam taką z
regulacja temperatury i ceramicznymi płytkami. Prostownica jest po prostu
świetna, a efekt prostych włosów utrzymuje się jak narazie drugiego dnia bez
zarzutu! Naprawdę warto, to moja czwarta z kolei prostowica więc mam trochę
doświadczenia w tym temacie ;))) Ta jest genialna, świetna, cudeńko!

Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001

2. Data: 2007-01-05 23:49:42

Temat: Re: wazelinuję prostownica efalock
Od: "caramilla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
trochę
> doświadczenia w tym temacie ;))) Ta jest genialna, świetna, cudeńko!

No to ja zapytam - w jaki sposób można wyprostować długie włosy prostownica,
która nie ma grzebyka? Chodzi o to, że taka wąska bez grzebienia z jednej
strony łapie włosy byle jak, pod róznymi kątami... Miałam kiedyś taką
właśnie, ale z tych tańszych (kupiłam ją w Tokio;) i nijak nie mogłam uporać
się ze swoimi długimi, gęstymi kudłami. A wcale nie mam bardzo kręconych, ot
takie sobie pofalowane na końcach i dość puszące się. Mam teraz rowentę
ceramiczną na parę i jestem średnio zadowolona, rzadko jej używam, bo nie
uzyskuję efektu tafli. :(

3. Data: 2007-01-06 09:59:09

Od: "AgMa" <butonierka@_beztego_butonierka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "caramilla" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takie sobie pofalowane na końcach i dość puszące się. Mam teraz rowentę
> ceramiczną na parę i jestem średnio zadowolona, rzadko jej używam, bo nie

Ja robię tak, dzielę włosy na kilka części, tył osobno, i od razu zostawiam
część z tyłu. To prostuję najpierw, potem boki (choć chyba powinien być tył
cały najpierw ale mi tak jakoś wygodniej, a na koniec to co mi zostało z
tyłu. Ta ostatnia część generalnie sprawia mi najwiecej kłopotu i po
prostowaniu jeszcze kilka razy przeciągam prostownicą z tyłu tak dla
pewności- szczegolnie przy głowie. Co do grzebyka natomiast to używam
takiego małego, cienkiego grzebienia fyz. i robię to tak, mam spietą większą
część włosów spinką, oddzielam niewielkie pasmo roczesuję tym właśnie
grzebyczkiem i chwytam prostownicą. I jest super! ;))
Agnieszka Malinowska / AgMa
Zapraszamy na nasze aukcje:
9001

4. Data: 2007-01-06 10:18:06

Od: "murziczek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam teraz rowentę
ceramiczną na parę i jestem średnio zadowolona, rzadko jej używam, bo nie
uzyskuję efektu tafli. :(

>Witam,
tez kiedys miałam taką Rowentę,przez chwilkę i szybciutko się jej pozbyłam.
Kupiłam potem Remingtona z regulowaną temperaturą,nie pamiętam modelu,ale
mogę sprawdzic.
Rewelacja,to czego nie robiła Rowenta,Remington robi w sredniej
temperaturze,nie wiem o co chodzi ;-).
Zaryzykowałabym twierdzenie ze bardziej podobają mi się włosy po moim
prostowaniu niz u fryzjerki,ale moze to tez kwestia kosmetykow,ja nie uzywam
zadnych mleczek itd.efekt jest taki ze mam tak duzo prostych kosmykow.
Włosy mam do połowy plecow,nie są kręcone,ale pofalowane mejscami i gęste.
Przed prostowaniem dzielę je na częsci i podpinam,zaczynam od dołu tyłu i
sukcesywnie "jadę dalej".
pozdrawiam i zyczę sukcesow z prostowaniem
Iwona

5. Data: 2007-01-06 10:50:22

Od: "Helen Paar" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlałyście w moją duszę otuchę że długie i gęste włosy można samemu
wyprostować - bo ja niestety jak dotąd nigdy nie byłam zadowolona z efektu,
gdy włosy sama prostowałam - a wiem, że to nie wina prostownicy bo koleżanka
potrafi moje włosy nią fantastycznie i szybko wyprostować

dziękuję!

helen paar

Podkład z górnej półki do megatłustej cery?
Fale
Żelki - pomocy ;)
pytanie chyba do panów
Co do bluzki