wazne (dla zony) pytanie

1. Data: 2002-08-08 21:25:56

Temat: wazne (dla zony) pytanie
Od: "boniekk" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
[laik mode on]

problem jest taki. zona ma niskie cisnienie (z reguly 85-90/60-70) i
przyspieszone serce (puls 90 - 105).
zle sie z tym czuje. czasami sa momenty mocniejszego walenia serca. ogolnie
podejrzewa u siebie nawet depresje. moze miec na taka sytuacje wplyw ze
siedzi w domu (dziecko ma 1 rok i 3 miesiace) - praktycznie wszystko na jej
glowie.

w nocy zdarza sie ze przez kolatanie serca nie moze spac. w dzien zdarzaja
sie momenty ze czuje sie slabo, ma od 2 miesiecy bole karku (kreglosupa -
odcinek szyjny) i glowy - byc moze z nerwow.

wyniki dobre (morfologia, mocz itepe). ekg wykazuje przyspieszone bicie
serca. echa nie robila jeszcze. przeswietlenie kregoslupa wykazalo lekkie
skrzywienie, nic poza tym).
jeden z neurochirurgow zalecil rezonans, co jest niewykonalne praktycznie
(nie mozna sie dostac na badanie).

co robic? czy jest jakis srodek lagodzacy akcje serca, nie powodujacy
jednoczesnie spadku cisnienia?

jedyne co w przychodni przepisali to jakies tabletki przeciwlękowe i
skierowali do kardiologa.

help..

[mode laik off]

boniekk

--
[HC LX - OA II]+[GG:640929]
[www.eire.of.pl]+[www.julka.z.pl]

2. Data: 2002-08-09 05:20:01

Temat: Re: wazne (dla zony) pytanie
Od: "big mama" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co robic? czy jest jakis srodek lagodzacy akcje serca, nie powodujacy
> jednoczesnie spadku cisnienia?

Co prawda nie jestem lekarzem ale mnie samej na podobne objawy pomógł
Propranolol 10mg. Tylko na receptę więc konsultacja z lekarzem i tak jest
nieunikniona

3. Data: 2002-08-09 07:08:30

Od: "boniekk" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co prawda nie jestem lekarzem ale mnie samej na podobne objawy pomógł
> Propranolol 10mg. Tylko na receptę więc konsultacja z lekarzem i tak jest
> nieunikniona

no wlasnie od wczoraj bierze to! zobaczymy czy bedzie lepiej

dzieki za odpowiedz

boniekk

4. Data: 2002-08-09 19:52:12

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boniekk" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (nie mozna sie dostac na badanie).
>
> co robic? czy jest jakis srodek lagodzacy akcje serca, nie powodujacy

a czemu wykonanie rezonansu jest takie niemozliwe???

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

5. Data: 2002-08-09 21:56:10

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

big mama z adresu <b...@p...onet.pl> napisał w artykule

> Co prawda nie jestem lekarzem ale mnie samej na podobne objawy pomógł
> Propranolol 10mg. Tylko na receptę więc konsultacja z lekarzem i tak
> jest nieunikniona

Pewnie masz wysokie ciśnienie...
Proplanolol bardzo ciśnienie obniża...Człowiek z niskim ciśnieniem po
zażyciu już jednej tabletki może upaść!!!
Zresztą nawet na ulotce i opakowaniu jest napisane,że obniża ciśnienie.

Pozdrawiam,

Kaja

6. Data: 2002-08-10 03:57:45

Od: dradam <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Aug 2002 23:56:10 +0200, "Kaja" <f...@f...pl> wrote:

>Pewnie masz wysokie ci?nienie...
>Proplanolol bardzo ci?nienie obni?a...Cz?owiek z niskim ci?nieniem po
>za?yciu ju? jednej tabletki mo?e upa??!!!
>Zreszt? nawet na ulotce i opakowaniu jest napisane,?e obni?a ci?nienie.
>
>Pozdrawiam,
>
>Kaja

Nie zawsze i nie kazdemu. Dlaczego - to juz inna sprawa.
Rezonans (MRI) wydaje mi sie jednak bardzo uzasadniony i warto go by
bylo wykonac. Podobnie jak i oznaczenie katecholamin w 24 godzinnym
moczu.

Pozdrawiam

dradam

PS. Zaznaczam, ze ja nie stawiam rozpoznania na odleglosc. Na
podstawie podanych objawow ukladam teoretyczna droge na postawienie
rozpoznania.

7. Data: 2002-08-10 08:00:56

Od: "boniekk" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czemu wykonanie rezonansu jest takie niemozliwe???

niesamowite opory ze strony lekarzy co do skierowania na badanie (1 maszyna
w miescie)

mozna za kase (600 zl) ale nas nie stac.. :(

boniekk

Badanie krwi...
he he, czytaliscie to?
Dużo Tabletek