[wazne] y0

1. Data: 2006-09-09 09:40:30

Temat: [wazne] y0
Od: "**iwanos**" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co się jada na weselach bo zostałem zaproszony, zeby nie popełnić jakiejś
gafy niech mi ktos powie w której rece trzyma się noż a w której widelec
podczas konsumpcji stolca ?

2. Data: 2006-09-09 12:24:21

Temat: Re: [wazne] y0
Od: "Irek/kajus44" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomość:edu2bh$dqf$...@n...news.tpi.pl,
nadawca:**iwanos**
> Co się jada na weselach bo zostałem zaproszony, zeby nie popełnić
> jakiejś gafy niech mi ktos powie w której rece trzyma się noż a w
> której widelec podczas konsumpcji stolca ?

A dlaczego niejesz łyżkom? Z łyżki mniej spada.

3. Data: 2006-09-09 12:36:41

Od: "Irek/kajus44" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomość:educj3$bht$...@a...news.tpi.pl,
nadawca:**iwanos**

> tak w ogole stolca to powinno sie szamac z klaty

i to najlepiej świerzego z klaty kobiety, tesz świerzej

4. Data: 2006-09-09 12:37:32

Od: "**iwanos**" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-09-09 18:19:49

Od: "k...@u...pl" <k...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek/kajus44 napisał:

> wiadomość:educj3$bht$...@a...news.tpi.pl,
> nadawca:**iwanos**

> i to najlepiej świerzego z klaty kobiety, tesz świerzej

musze przerwac to dyskusje, ponieważ uważam że najlepiej wyjadc kloca
prosto z kiszki stolcwej przy pomocy palca - podjedź do panny młodej i
zaproponuj to pan mlody na pewno sie ucieszy

6. Data: 2006-09-10 00:45:04

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Irek/kajus44 napisał(a):
> wiadomość:educj3$bht$...@a...news.tpi.pl,
> nadawca:**iwanos**
>
> i to najlepiej świerzego z klaty kobiety, tesz świerzej

oczywizda

--
I'll tear your soul apart

7. Data: 2006-09-10 00:54:57

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

**iwanos** napisał(a):
> Co się jada na weselach bo zostałem zaproszony, zeby nie popełnić
> jakiejś gafy niech mi ktos powie w której rece trzyma się noż a w której
> widelec podczas konsumpcji stolca ?
a tak wY0gule, to potrawy z KÓPY je się np we Wrandzji specjalnym
trujzembnym widelcem, a w Chirzbańji na srebrnym tależó. Amerykańje
podczas konzumpcji shtoltza wołają "the power of ass, the power of ass",
a Angole "god save the queen and shit". Co kray, to obyczay, but the
shit stay the same ;P

--
I'll tear your soul apart

8. Data: 2006-09-10 07:34:14

Od: Huski <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 09/09/2006 11:40, **iwanos**:
> Co się jada na weselach bo zostałem zaproszony, zeby nie popełnić
> jakiejś gafy niech mi ktos powie w której rece trzyma się noż a w której
> widelec podczas konsumpcji stolca ?

FUT pl.soc.savoir-vivre

--
huski
huski at interia dot pl

9. Data: 2006-09-10 14:45:29

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Huski napisał(a):
> On 09/09/2006 11:40, **iwanos**:
>
> FUT pl.soc.savoir-vivre

alt.pl.wypierdalaj

--
I'll tear your soul apart

10. Data: 2006-09-10 15:53:20

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Huski wrote:

> FUT pl.soc.savoir-vivre

Grupka "użytkowników" takich jak iwanos, kajus, klotz itp. przychodzi tu i
na inne grupy z tej swojej a.p.d. i rozwleka te śmieci. Szkoda, że to nie
pomogło:
From: Marcin Ciesielski <mkciesielski op pl>
Newsgroups: alt.pl.dupa,alt.config
Subject: cmsg rmgroup alt.pl.dupa
Control: rmgroup alt.pl.dupa
Date: Mon, 4 Sep 2006 22:37:12 +0200

Niestety większość serwerów nie akceptuje usuwania grup alt.* Mimo to
proponuję akcję wysyłania takich wiadomości z uzasadnieniem usunięcia grupy
a.p.d. Może trochę się uspokoją.

--
Subscribe news:pl.sci.neuronauki

muszę to z siebie wypluć