wc zabudowane ??

1. Data: 2003-09-14 19:47:17

Temat: wc zabudowane ??
Od: "robmon" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ogół. Właśnie stanąłem przed problemem zakupu WC do nowego mieszkanka.
Proszę o poradę, czy decydować się na tradycyjną muszlę stojącą, czy też
wiszącą ( z urządzenie spłukowym zabudowanym). Nie mam absolutnie pojęcia
czym kierować się przy podejmowaniu decyzji ( oprócz względów estetycznych).
Zaznaczam, iż ww sprzęt zamontowany będzie w niewielkiej łazience w bloku.
Jakie są koszta "urządzenia do zabudowy"?
Z góry dziękuję za wszelkie rady i sugestie.
Pozdrawiam.
Robmon

1. Data: 2003-09-14 19:56:36

Temat: Re: wc zabudowane ??
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robmon" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jakie są koszta "urządzenia do zabudowy"?
> Z góry dziękuję za wszelkie rady i sugestie.

Ja mam muszlę klozetową wiszącą. Zalety to możliwość dokładnego umycia
podłogi, możesz też ustawić sobie wysokość. Wiąże się to niestety z pewnymi
kosztami, bo musisz postawić konstrukcję na której będzie wisiała muszla,
dodać płytę k-g i obłożyć to glazurą i dopiero powiesić muszlę. Zyskujesz
sympatyczną półeczkę i estetyczny wygląd ubikacji. Nie wystają żadne rury.

1. Data: 2003-09-15 07:54:02

Od: tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zyskujesz
>sympatyczną półeczkę i estetyczny wygląd ubikacji. Nie wystają żadne rury.

Niekoniecznie. Mam muszle podwieszana i żadnej półeczki nie mam.
Wszystko jest wmurowane w ścianę.

>Jakie są koszta "urządzenia do zabudowy"?

Muszla = 200 zl
konstrukcja = 300 zl
Przycisk = 100 zl
klapa = 100 zl
+ robocizna

Jedyna wada podwieszanych muszli to wyższa cena. Jak masz pieniądze to
się nie zastanawiaj i kup podwieszany.

pozdr

1. Data: 2003-09-15 08:00:29

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sympatyczną półeczkę i estetyczny wygląd ubikacji. Nie wystają żadne rury.

Ja rowniez mam wc ze stelazem, i bardzo sobie chwale, ja kupilem Geberita,
czyli raczej drozszy ale dziala bez zarzutow. Rowniez mieszkanie w bloku i
niewielka kibelek. A nad muszla zrobilem elegancka szafke bardzo fajne
rozwiazanie.

1. Data: 2003-09-15 09:45:12

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mam Geberita 585-, PLN i do tego Ego z Koła . Bardzo ladnie wyglada
i tez masz półeczke drewniana, która mozna w przypadku problemów zdjac i
pogrzebac w Gebericie. Koszt obudowy stelaza 230 zlotych, ale mozna i
taniej. iza:p

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-09-15 11:44:35

Od: "rpm" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jedyna wada podwieszanych muszli to wyższa cena. Jak masz pieniądze to
się nie zastanawiaj i kup podwieszany.

No i tu się mylisz. W razie awarii do skucia są płytki na ścianie, bo
inaczej się do tego ustrojstw nie można dostać. Żeby uprzedzić ewentualne
teksty typu: "to się nie psuje" - zapewniam, że wszystko może sie zepsuć. A
najlepszym przykładem jest moja koleżanka z pracy, której się zepsuło.
Producent (Geberit) wymienił jej części, ale za płytki już nie zapłacił. O
syfie jaki przez tydzień panował w całym kibelku nawet nie wspomnę. Podobno
awarie są "niezwykle rzadkie" (to opinia faceta z Geberita, który z samej
Warszawy przyjeżdżał ten kibel oglądać).

Robert

1. Data: 2003-09-15 12:10:53

Od: Piotr Piatkowski <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

In pl.misc.budowanie rpm <r...@a...pl> wrote:

> [...]
> teksty typu: "to się nie psuje" - zapewniam, że wszystko może sie zepsuć.

Według Muratora w razie awarii do naprawy służy otwór z przyciskiem -
dlatego jest on taki duży. Ale niewątpliwie wszystkiego przez ten otwór nie
uda się naprawić... Ktoś jeszcze ma takie niemiłe doświadczenia?

--
Piotr Piątkowski, Kraków
perl -le 's**02).4&9%4^[./4(%2^0%2,^([#+%2&**y%& -;^[%"`-{ a%%s%%$_%ee'

1. Data: 2003-09-15 12:56:03

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rpm" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> awarie są "niezwykle rzadkie" (to opinia faceta z Geberita, który z samej
> Warszawy przyjeżdżał ten kibel oglądać).

Oczywiscie ze wszystko moze sie zepsuc, jak zrobisz stojacy kibel to moze ci
rura peknac zaraz za kiblem i tez plytki bedziesz zrywal. I nie mow mi ze
sie to nie zdaza, przykladem jest praktyka ekipy remontujacej i usuwajacej
pekniete rury.
Myslac w ten sposob mozna sie jedynie zachlastac.
Ogolnie wiszace kibelki sa duzo ladniejsze, wygladaja elegancko, wiekszosc
delikatnych napraw mozna zrobic przez otwor za przyciskiem poniewaz caly
mechanizm jest na gorze i mozna do niego dostac reka., zeby demontowac caly
stelaz to juz musi faktycznie cos porzadnie walnac co zdaza sie zadko.

1. Data: 2003-09-15 13:07:22

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno
> awarie są "niezwykle rzadkie" (to opinia faceta z Geberita, który z samej
> Warszawy przyjeżdżał ten kibel oglądać).

A mogę spytać gdzie mieszka Twoja koleżnka ? Chciałbym ocenić
determinację faceta z Geberita.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
mailto:w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-09-16 05:38:23

Od: "AW" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No, jeszcze trzeba mieć troche miejsca na wysokość. A u mnie sie pomylili i
zrobili za wysokie okno - nie mogli skuć nadproża i tyle moich chęci na
zabudowaną. A nie lubię mycia dookoła muszli stojącej na podłodze
AW

sklepy
transport
fotel dmuchany?