parter a opłata za windę?

1. Data: 2003-09-13 20:42:09

Temat: parter a opłata za windę?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
jak w temacie strasznie mnie to wkurza bo po pierwsze boje sie
windy(szczególnie 30 letnich)
a po drugie nigdy z niej nie skorzytam a płacić trzeba i co z tym zrobić?
pozdr.
p.

1. Data: 2003-09-13 21:10:13

Temat: Re: parter a opłata za windę?
Od: "PORTILLO" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> windy(szczególnie 30 letnich)
> a po drugie nigdy z niej nie skorzytam a płacić trzeba i co z tym zrobić?

mieszkajacy na parterze nie placa za winde. przynajmniej w znanej mi
spoldzielni.

Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF. czasowo zamieszkala u Portillo

1. Data: 2003-09-14 09:49:35

Od: "523" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

porusz problem na walnym
zbierz podpisy innych parterowców
jak macie przedstawicieli, co nic nie myślą o parterowcach to zgłoś wniosek
o natychmiastową zmianę statutu

1. Data: 2003-09-14 19:42:42

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> windy(szczególnie 30 letnich)
> a po drugie nigdy z niej nie skorzytam a płacić trzeba i co z tym zrobić?

No kurcze, mieszkam na drugim piętrze, nade mną jest jeszcze 5 pieter i
dopiero dach. Dlaczego niby ja mam płacić za jego konserwację? Albo takie
ocieplanie ścian szczytowych... co mnie to obchodzi, skoro mieszkam w środku
bloku?

A na poważnie: jako mieszkańcy bloku tworzycie jakąś wspólnotę. Macie windę.
Może jeszcze ogródek, fontanne i nie wiem co jeszcze. I utrzymujecie to
wspólnie - to chyba normalne, jak się zaczniecie rozdrabniać na to, kto
korzysta z windy a kto nie, to wyjdzie na to, że trzeba będzie w niej
kasowniki zainstalować i bilety sprzedawać a kanarzy będą gapowiczów łapać.

J. (co mieszka na 2 piętrze i z windy nie korzysta a za nią płaci bez
gadania)

1. Data: 2003-09-14 23:06:02

Od: "voitek" <d...@w...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
łapać.

> J. (co mieszka na 2 piętrze i z windy nie korzysta a za nią płaci bez

Zgadzam się. Mieszkam na 7 piętrze, ale z windy nie korzystam. Nawet rower
wnoszę. No dobra, parę razy skorzystałem, ale chociaż zniżka by mi się
należała.

V (co jeszcze niedawno mieszkał na parterze, ale nie narzekał)

1. Data: 2003-09-15 10:44:44

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mieszkajacy na parterze nie placa za winde. przynajmniej w znanej mi
> spoldzielni.

u mnie placa, ale winda zjezdza do garazu (nie wiem jak parterowcy ni
posiadajacy
miejsca parkingowego)

pozdrawiam WM

środki do utylizacji szamb , sławojek sprzedam
pyt. dot. plyty ceramicznej
Spoldzielnia czy mozna ja ugryzc???
Zlewozmywak granitowy.
Ogłoszenia, ogłoszenia, ogłoszenia