wchłanianie hormonów

1. Data: 2003-12-09 07:02:50

Temat: wchłanianie hormonów
Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jeśli powtarzam pytanie już kiedyś zadane na tej grupie, ale
niestety nie wygooglałam nic :(

Jak długo trwa wchłanianie hormonów z pigułki w układzie pokarmowym?? Czy
jeśli w 10 godzin po wzięciu pigułki przytrafi się pojedyńczy luźny stolec
(nie biegunka) organizm dostał wystarczającą ilość hormonów ??

pozdrawiam

Monika

2. Data: 2003-12-09 07:31:04

Temat: Re: wchłanianie hormonów
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Około 4 godziny -przynajmniej tak pisze w prztypadku tabletek antykoncepcyjnych
bo chyba o to ci chodzi?

3. Data: 2003-12-09 13:26:01

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak długo trwa wchłanianie hormonów z pigułki w układzie pokarmowym?? Czy
> jeśli w 10 godzin po wzięciu pigułki przytrafi się pojedyńczy luźny stolec
> (nie biegunka) organizm dostał wystarczającą ilość hormonów ??

czytałam gdzies ze potrzebne sa 4 godziny,a 10 to juz napewno sie wszytsko
wchłoneło.
p.>

Aromaterapia?
Odszkodowanie?