Re: we in waterworld dry land

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: we in waterworld dry land
From: XL <i...@g...pl>
Date: 09 Apr 2022 07:56:39 GMT

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [ciach omamy chorego z nienawiści tuskopieska]

> Dlatego właśnie takich jak ty, faszystów, rasistów, homofobów, fanatyków
> religijnych nienawidzących normalnych ludzi i wszelkie katofaszystowskie
> organizacje trzeba jak najszybciej zdelegalizować, a ich członków i
> działaczy izolować od społeczeństwa. Póki nie jest za późno.

Zwyczajnie i historycznie nie dziwi mnie powyżej wyrażona krańcowa
nienawiść, która strawiła resztki mózgu i jest domeną właśnie takich jak ty
tuskopiesków. Nie możecie zrobić nic, więc robicie, co możecie jak ZAWSZE -
gdy przychodzi zawierucha, macie swoje pięć minut i wtedy ZAWSZE
kolaborujecie z najeźdźcą, obwiniając przed nim NIEWINNYCH I NAJSŁABSZYCH
za swoje urojenia, tak, jak ten zdrajca i szczur obwinił tę bezbronną
kobietę - i dlatego DOBITNIE powtarzam poniżej to, co starannie wyciąłeś,
bo właśnie ten fragment ilustruje twoją mentalność, GNIDO:

,,"Jej rodak(sic! - p. XL) rzucił w stronę najeźdźców: "To banderówka",
odnosząc się w ten sposób do Stepana Bandery -- jednego z przywódców
Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów." Tego sortu kviatki są przecież i w
Polsce - ty byś ewidentnie tak zrobił w stosunku do żony polskiego
nacjonalisty. Twój typ tak ma."

> Idź w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

To idę.
Po czipsy i kolę.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!