wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich

1. Data: 2003-09-16 10:23:37

Temat: wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich
Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich

Wszystkich wegerodziców zapraszamy na moderowane forum dyskusyjne
poświęcone wychowaniu dzieci w domach, gdzie nie jada się mięsa.
Rodzin wegetariańskich nie jest w Polsce wiele i dlatego ważne jest,
abyśmy mogli łatwo się ze sobą komunikować i wymieniać doświadczenia.
Zapraszamy też wszystkie inne osoby, które są ciekawe wegetariańskiego
stylu życia. Prosimy jednak o uszanowanie naszych wyborów.

http://wege.dzieciak.pl

2. Data: 2003-09-16 10:25:16

Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

puchaty wrote:

> Istota Dominik widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając
>
> Dominik - zbastuj

czemuż?

3. Data: 2003-09-16 10:25:24

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Dominik widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając
> wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegańskich i wegetariańskich

Dominik - zbastuj

puchaty (wegetarianin)

4. Data: 2003-09-16 10:26:35

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Dominik widać straciła kontakt z nadświadomością popełniając

> czemuż?

Już trzy razy wysłałeś...

5. Data: 2003-09-16 10:26:50

Od: Dominik <"Dominik_D[WYWAL_NAWIAS]"@eranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już trzy razy wysłałeś...

O rany przepraszam wszystkich -. mialem problemy z kodowaniem.....

6. Data: 2003-09-16 12:34:59

Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dominik napisał:
(...)

wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrrrr

kurcze dopiero była dyskusja o tym a ty reklama portalu, idź na
pl.soc.dzieci wrzuć marchewka ;-) i poczytaj wątki :-)

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

7. Data: 2003-09-16 14:16:24

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Istota Dominik widać straciła kontakt z nadświadomością
popełniając
wegetariańskich

> Dominik - zbastuj

Dominik - zbastuj

Qwax - (mięsożerny - niam! niam!)

wege.dzieciak.pl - forum dla rodzin wegaƒskich i wegetariaƒskich
wege.dzieciak.pl - Forum dla Rodzin Wegaƒskich i Wegetariaƒskich
Gotowanie w wielu garnkach?
przepraszam, ale musze....
tanie spanie w wawie