haloperidol i motoryka - pomocy!

31. Data: 2007-11-17 19:40:37

Temat: Re: 'wegetarianin , trollitis i robaki' bylo: Re: haloperidol i motoryka - pomocy!
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Nov 2007 20:23:22 +0100, tomek wilicki wrote:

> paranoiczne rojenia studentów medycyny i studentek pielęgniarstwa :)

Wiesz co to urban legend?

Jeśli natomiast w ramach tzw "radia Erewań" masz na myśli to, że jacyś
studenci kogoś pobili - w to jestem skłonny uwierzyć.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

32. Data: 2007-11-17 19:59:43

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Wiesz co to urban legend?

nie zapomnij, że byłem przez jakiś czas w szkole medycznej.

--
www.vegie.pl

33. Data: 2007-11-17 20:42:29

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 17 Nov 2007 20:59:43 +0100, tomek wilicki wrote:

> nie zapomnij, że byłem przez jakiś czas w szkole medycznej.

I jak widać niewiele (jeśli cokolwiek) z niej wyniosłeś.

Dla mnie EOT.

34. Data: 2007-11-17 23:05:13

Temat: Re: haloperidol i motoryka - pomocy!
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> bardziej skomplikowanym niż zastrzyk z B12. Jednak poszukaj _dobrego_
> lekarza, taka rada po starej znajomości.
szukam, szukam, chocby zeby miec partnera do rozmow :)
nie jest to latwe , zwlaszcza jak sie jest autystycznym. moze moglbys kogos
polecic?
najlepiej kogos kto umie uzywac internetu (kontakt bezposredni jest ok, ale
mam ograniczona mobilnosc i czas, wiec szukam kogos z kim mozna sie np.
szybko ustawic na ircu/gadu, nienawidze uzywac telefonow)

35. Data: 2007-11-17 23:10:08

Temat: Re: 'wegetarianin i robaki' bylo: Re: haloperidol i motoryka - pomocy!
Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wilicki wrote:

> nie licząc chaotycznej formy przesłania (którą można niby usprawiedliwić
> stresem czy wpływem leków), za samą ideę ten "lekarz" pojechałby ciężkimi
> lekami takich ludzi jak sartre czy singer.
gdy bylem na oddziale po wypis dowiedzialem sie ze sprowokowal poronienie
lekami. od pacjentki. czyli dokonuje tez nielegalnych aborcji...

inna rzecz ze zjawilem sie w szpitalu z powodu zatrucia organizmu - w tym
mozgu - masowo obumierajacymi robakami (doczytalem tez ze albendazol moze
je prowokowac do wzmozonej migracji, wiec kto wie czy i nie zamigrowaly
gdzie nie trzeba)

tak wiec nie przyszedlem sie tam leczyc 'na schizofrenie' ale po prostu
przeczekac najgorszy okres dezorientacji wsrod odpowiedzialnych doroslych
ludzi, i zamiast uzycia haloperidolu moglbym sie dac nawet przywiazac
pasami (zreszta nie biegalem po oddziale, nie bylem agresywny, po prostu
bylem rozkojarzony).
stan ten znalem z poprzednich terapii na robaki, po prostu tym razem byl o
wiele bardziej nasilony.
jakby wiec nie patrzec koles spartolil sprawe.

36. Data: 2007-11-17 23:15:37

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry wrote:

> Skoro wiedziałeś że masz ciężką nadwrażliwość na ten lek, to czemu go
> wziąłeś? Bezkrytycznie łykasz każdą magiczną pigułeczkę, którą dostajesz
> od lekarza?
nie zgazdalem sie na to !!!!!!!!!!!!
przyszly pielegniarki i perswadowaly mi to - grozac wezwaniem ochrony i
pobiciem, powolujac sie na to ze wyrazilem zgode na leczenie i jesli nie
wezme pigulki to zrobia mi na sile zastrzyk!

> A ten plonk to do kogo? W ogóle 90% tego posta to jest dokładnie to co
> jest napisane na tej karcie ze szpitala: pseuofilozofowanie.
plonk jest do opti. pseudo czy nie pseudo - mam prawo wypowiadac swoje
zdanie, na takim poziomie intelektualnym na jaki mnie stac. nie podoba sie
- polecam PLONK zrobic rowniez.

37. Data: 2007-11-17 23:26:58

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jerry wrote:

> [...]
>
> Skoro wiedziałeś że masz ciężką nadwrażliwość na ten lek, to czemu go
> wziąłeś? Bezkrytycznie łykasz każdą magiczną pigułeczkę, którą dostajesz
btw. hospitalizacji w 2001 roku - pomimo iz wtedy rowniez zglosilem sie
dobrowolnie, wtedy przytrzymalo mnie chyba ze 4 pielegniarki i zastrzyk
zrobiono mi na sile - pomimo wyraznej odmowy.
ale wtedy akurat byla ciut inna sytuacja, bo nastepnego dnia poskarzylem sie
na ten incydent lekarzowi i odstawil mi leki (wtedy ordynatorem na tym
oddziale byla Cecylia Postek=Zyg) i nawet byly przeprosiny za to co mi
zrobiono.

38. Data: 2007-11-18 00:48:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Curious Gluszenia Slawinski wrote:

> [...]
> ale mam ograniczona mobilnosc i czas, wiec szukam kogos z kim mozna sie
> np. szybko ustawic na ircu/gadu, nienawidze uzywac telefonow)

Psychiatrę lub psychologa? Nie znam, nie korzystałem nigdy, spytaj na
odpowiednim forum internetowym, wybierz opinię tych pacjentów z którymi
czujesz "kontakt" - najpewniej pozytywnie oceniają na podstawie podobnych
kryteriów co Ty.

Jeśli chodzi o lekarza ogólnego, z czystym sumieniem mogę polecić dr
Drozdowskiego z Jeleniej Góry, prywatnie i dość drogo ale warto. Szacunek
wobec lekarza powinno się okazywać płacąc za wizytę :)

Niestety, nie ma co liczyć na znalezienie kogoś kto wyleczy (albo chociaż
zechce pogadać) przez internet. Lekarze to z reguły dość zajęci ludzie.

--
www.vegie.pl

39. Data: 2007-11-18 20:25:52

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sat, 17 Nov 2007 13:11:16 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako tomek wilicki, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> z innej bańki - przypadkiem wiem z dość wiarygodnych źródeł, jak wygląda
> sytuacja w polskich psychiatrykach, zapewne nie w każdym, niemniej często
> tak właśnie to idzie: nie weźmiesz leku - wpierdol.

A kto jest tym wiarygodnym zrodlem?
Osoby ktore do tego szpitala trafialy w ostrym stanie?
Sama pracuje w szpitalu psychiatrycznym, odwiedzilam przez te pare lat
rozne oddzialy w paru placowkach - w ramach stazu czy np. przeniesieniu na
czas remontu - i zabij mnie, widzialam rozne cuda, ale bicie pacjentow bo
leku nie wzieli - no sorry.
Widze wrecz czasem przegiecie w druga strone - z obawy przed ciaganiem po
sadach za nieprzestrzeganie jakiejs procedury lub oskarzenie o cos tam.

Jak u nas kilka lat temu sanitariusze w ramach wyglupow ubrali pacjenta w
kaftan - za jego zgoda a wrecz na prosbe, nie zwiazali go, tylko kaftan
nalozyli i to sie wydalo - byla afera pod niebiosa a chlopacy prace
stracili dyscyplinarnie.
Podstawowy nacisk podczas szkolen sanitariuszy kladzie se na to by podczas
obezwladniania szalejacego pacjenta jemu krzywdy nie zrobic.

Niestety - gdy pacjent na oddziale (a wiec powaznie chory skoro jest w
szpitalu) odmawia przyjecia leku a jego nieprzyjecie moze grozic
pogorszeniem stanu zdrowia - to niestety - trzeba pacjenta do jego
przyjecia najpierw sklonic a jesli nadal odmawia - to czasem zmusic.
Ale coz - choroby psychiczne to nie katarek.
Czasem trzeba czlowieka zmusic do przyjecia leku, czasem zamknac w
izolatce, czasem unieruchomic pasami.
I nie wynika to z sadystycznych zapedow lekarzy tylko koniecznosci.

W vkazdym szpitalu psychiatrycznym pacjenci powinni miec dostep do
rzecznika praw pacjentow.
To wymog prawa.
I co - gdzies tluka pacjentow bo lekow nie biora?
I ci pacjenci co? Nic?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

40. Data: 2007-11-18 20:40:20

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:

> A kto jest tym wiarygodnym zrodlem?

znajomi ze szkoły medycznej którzy mieli tam praktyki.

--
www.vegie.pl

zimna prwa ręka
szczepenie