wewnętrzna antena TV

11. Data: 2010-02-07 12:35:29

Temat: Re: wewnętrzna antena TV
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." hkmbei$rvv$...@i...gazeta.pl

> To na te wynalazki też nie licz, szkoda kasy.

Nie dadzą żadnego efektu czy dadzą, ale słaby? Może dadzą, ale
obraz nie będzie najczystszy? :) Nie mam w tej chwili wielkich
wymagań -- oby coś było widać. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

12. Data: 2010-02-07 12:36:08

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...
> Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?
>
> http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

Witam,
Biorąc pod uwagę miejsce Twojego zamieszkania (napisałeś też że parter),
oraz umiejscowienie nadajnika w Krynicach
http://emi.emitel.pl/EMITEL/obiekty.aspx?obiekt=DODR
_E1A to powyższe
anteny nie specjalnie się nadają. Miasto zasłania kierunek i nieźle
zakłóca (energetyka, blokowiska). Ale wyjdź na spacer i porozglądaj się po
okolicy jak są skierowane anteny zewnętrzne, czy są umieszczone na
wysokich masztach itp. Może akurat zamocowana zewnętrzna antena przy oknie
mieszkania zda egzamin.

Qwinto

13. Data: 2010-02-07 12:43:39

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Qwinto" hkmc40$2ab$...@n...onet.pl

> [...]
> okolicy jak są skierowane anteny zewnętrzne, czy są umieszczone na
> wysokich masztach itp. Może akurat zamocowana zewnętrzna antena przy oknie

W blokach ludzie nie wieszają anten, ale mieszkam na skraju
blokowiska i tuż obok mam osiedle z domkami. Wybiorę się
i rozejrzę po okolicy. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

14. Data: 2010-02-07 12:57:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:hkmc2t$101$1@inews.gazeta.pl...

> "Prawusek" hkmc36$9gk$...@n...news.neostrada.pl

> Nie wiem tego.
>
> Znam swoje położenie -- podaję je w nagłówku.
> Koordynaty: N 53°06'48", E 23°08'38", układ 1992

> Jw.

> Balkon na parterze.

> Sąsiedzi zapewne mają kablówkę. Niektórzy mają parabolki.
> Ja też mam ochotę na parabolkę. Póki co jednak mam ochotę
> na najprostsze programy TV.
>
> Słyszałem, że z parabolki jedynki czy dwójki nie odbiorę.

A ja mam Łykend. Ale do szukania sygnału nadaje się mała i lekka antena:
http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_wielokier
unkowa_saturn_1_ze_wzmacniaczem_A5060.htm

15. Data: 2010-02-07 15:18:52

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> A ja mam Łykend. Ale do szukania sygnału nadaje się mała i lekka antena:
> http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_wielokier
unkowa_saturn_1_ze_wzmacniaczem_A5060.htm

Antena telewizyjna _wielokierunkowa_ do szukania sygnału :)
Normalnie ROTFL łykendu :)

PS. Do szukania to raczej kierunkowa sie nadaje :)

Qwinto

16. Data: 2010-02-07 17:21:09

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qwinto" <q...@g...pl> wrote in message news:hkmll9$phs$1@news.onet.pl...
> [...]
> Normalnie ROTFL łykendu :)
>
> PS. Do szukania to raczej kierunkowa sie nadaje :)

Owszem - do precyzyjnego. Ta dookólność nie jest rzeczywista. Więć jeżeli na
tej uzyska się sygnał jakiej takiej jakoci można w tym miejscu zamontować
dobrą antenę na dany kanał, inne na pozostałe i przy pomocy zwrotnicy mieć
to co trzeba, lub zadowolić się sygnałem z tej małej, cena niewielka. A
można sobie na działce lub biwaku telewizor używać.

17. Data: 2010-02-13 21:38:10

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> Czy do mieszkania w bloku taka antena TV ma sens? ANTV 64?
>
> http://www.emmerson.com.pl/anteny-pokojowe.htm

Kolego, a nie lepiej zainwestować w TNK? Telewizja na kartę - są karty
startowe na 3 miesiące, ale czytałem, że już są/mają być karty
załadowane na miesiąc, po minięciu okresu doładowania, ta karta ma
niższy pakiet bez płacenia i jest wśród nich TVP1 i TVP2.
http://telewizjanakarte.pl/kanaly.html
Trzeba tylko w antenę sat się zaopatrzyć i tuner. Jak masz balkon z
którego widzisz południe, to nie ma problemu, dodatkowo, możesz na
balkonie umieścić antenę w "kuli"
http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/digitalkugel.gif
Jak nie ma balkonu, a antena ma być ukryta, to może coś takiego:
http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=117&id=
1071
http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/c50cote.jpg
http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/lconbel.jpg

Antena Sat, musi być skierowana na południe - bo tylko nad równikiem są
satelity telewizyjne, w tym Hotbird.

18. Data: 2010-02-14 02:28:23

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" 4b771c8b$...@n...home.net.pl

> [...]
> załadowane na miesiąc, po minięciu okresu doładowania, ta karta ma
> niższy pakiet bez płacenia i jest wśród nich TVP1 i TVP2.

Pomyślę o tym.

> [...]
> http://jackysat.prv.pl/obrazy/max/lconbel.jpg

> Antena Sat, musi być skierowana na południe - bo tylko nad równikiem są

Tyle, że równik jest na południe od nas -- wiem. ;)
Balkon widzi północ. :)

Muszę pooglądać ,,linki'' i pomyśleć. :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)

19. Data: 2010-02-15 05:25:46

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...

Mam pytanie: nie masz 50-100zł na normalną antenę?

20. Data: 2010-02-15 05:43:00

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
> message news:hkkrvo$jq0$1@inews.gazeta.pl...
>
> Mam pytanie: nie masz 50-100zł na normalną antenę?

Tu antena szerokopasmowa od 6 do 69 kanału mała i lekka polaryzacja pozioma
przy mocowaniu jak na rysunku:
http://www.dipol.com.pl/antena_asp-8w_wersja_a_ze_wz
macniaczem_lna-169_A0029.htm

Wzmacniacz wzmocni sygnał użyteczny, zasilanie wzmacniacza kablem antenowym
koncentrycznym w komplecie zasilasz w postaci wtyczki z separacją zasilania
od sygnału TV.

Re: .
Dom na planie litery T
Re: Kotły STALKOT jakieś opinie?
co ile lat wymiana sprzętu typu lodówka kuchenka zmywarka?
Jaki ekspres wysoko ciśnieniowy do kawy ?