whitestrips

1. Data: 2003-09-11 22:46:55

Temat: whitestrips
Od: "oniOn" <djozon@_N_O_S_P_A_M_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy żel na żeby marki Blend-a-Med "Whitestrips" rzeczywiscie wybiela zeby,
czy to tylko kolejny pic na wode?

--
# z pozdrowieniami
# oniOn : djozon(at)poczta(dot)fm

1. Data: 2003-09-12 09:27:57

Temat: Re: whitestrips
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oniOn" <djozon@_N_O_S_P_A_M_poczta.fm> napisał w wiadomości

> Witam.
> Czy żel na żeby marki Blend-a-Med "Whitestrips" rzeczywiscie wybiela zeby,
> [...]

One naprawdę działają. Mam po nich bardzo ładne białe zęby. Jednak słyszałam
że nie zawsze działają, to przede wszystkim zależy od kośi z których
zbudowane sa Twoje zęby. Oprócz mnie paski używały jeszcze trzy osoby którym
równiez pięknie wybieliły zęby. Musisz chyba po prostu spróbować.
Pozdrawiam i zycze powodzenia

1. Data: 2003-09-12 13:36:14

Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
którym
> równiez pięknie wybieliły zęby. Musisz chyba po prostu spróbować.

a jak to jest z blombami?? czy jesli ktos ma plomby, to moze uzywac tych
paskow?? nei trzeba miec zdrowych zebow (tzn. bez plomb)?

nina

1. Data: 2003-09-12 13:49:40

Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeśli chodzi o wybielanie -
polecam pastę Blend-a -med Dual Action White
stosuję od prawie miesiąca - efekty bardzo widoczne ( : #)
cena promocyjna 6,99,- za 125 ml (Tesco)

pozdr. Misiaola

Użytkownik oniOn <djozon@_N_O_S_P_A_M_poczta.fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bjqu3g$3v8$...@n...news.tpi.pl...

1. Data: 2003-09-12 15:30:34

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> nina
>
> Też tak słyszałam. Ale ja mam plomby 9i to dość sporo, mam raczej słabe
zęby) i nic złgo sie nie działo. Zadnych przebarwień kompltnie nic. Jesli
sie obawiasz zapytaj dentystę.

1. Data: 2003-09-12 17:49:28

Od: "Elvira" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

oniOn wrote:
> Witam.
> Czy żel na żeby marki Blend-a-Med "Whitestrips" rzeczywiscie wybiela
> zeby, czy to tylko kolejny pic na wode?

Słyszałam od znajomej, że raczej mało działa i jest niewygodny.
Sama nie próbowałam, więc nie wiem. Ja zwykle stosuję pasty wybielające i
efekty są zadowalające. Oczywiście, jeśli regularnie usuwa się kamień
nazębny.

--
Elvira

1. Data: 2003-09-12 23:12:28

Od: "oniOn" <djozon@_N_O_S_P_A_M_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia internauta Elvira <e...@p...com.pl> wystukal:

[...]

najpierw musze wyrwac zeba... i cholernie sie boje :(

1. Data: 2003-09-13 00:07:03

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy żel na żeby marki Blend-a-Med "Whitestrips" rzeczywiscie wybiela zeby,
> czy to tylko kolejny pic na wode?

działają.
przebarwienia np. od kawy usuwają szybko, z żółtą kością też sobie radzą,
ale sporo gorzej.

1. Data: 2003-09-13 10:26:55

Od: "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" napisała ...

> a jak to jest z blombami?? czy jesli ktos ma plomby, to moze uzywac tych
> paskow??

Może. Problem tylko w tym, że plomby się nie wybielają,
więc wypełnienia w zębach przednich mogą później
nieciekawie wygladać.

Pozdrawiam !
Mała Mi

1. Data: 2003-09-14 11:21:03

Od: "adas" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może. Problem tylko w tym, że plomby się nie wybielają,
> więc wypełnienia w zębach przednich mogą później
> nieciekawie wygladać.

a w przypadku brakow w uzebieniu?

[Poznan] poszukiwana stylistka paznkci :)
katalog
ból w dole brzucha
Jak naturalnie przyciemnic wlosy?
kwas glikolowy