szoook....trądzik...wyleczyłam!!!

1. Data: 2003-09-12 06:46:25

Temat: szoook....trądzik...wyleczyłam!!!
Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rano davercin wieczoram brevoxyl (czy jakos tak)
wyleczyłam w 3 dni!!!!!!!!i to w czasie miesiączki!!!!!!!!!!!!!!!!!!

gratulacje przyjmuję nader chętnie!!!!!!!!!!

pozdrawiam

bandytka

1. Data: 2003-09-12 07:57:18

Temat: Re: szoook....trądzik...wyleczyłam!!!
Od: "Bursztynka" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyleczyłam w 3 dni!!!!!!!!i to w czasie miesiączki!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>

> gratulacje przyjmuję nader chętnie!!!!!!!!!!

co to jest ten brevoxyl, czy na recepte? i czy mocny?

1. Data: 2003-09-12 08:45:42

Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie mow hop ;)

skora sie dosc szybko przyzwyczaja do uzywanych "lekow".
niestety :(

--
Maja
maya (at) op.pl

** Wielu dobrych mezow czesto nie ma odwagi byc czyms innym **

1. Data: 2003-09-12 10:08:06

Od: "Justyna" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest ten brevoxyl, czy na recepte? i czy mocny?

lekki kremik z nadtlenkiem beznoilu (3-4%, nie pamiętam dokładnie)
bez recepty
delikatniejszy od benzacne

1. Data: 2003-09-12 10:21:59

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> rano davercin wieczoram brevoxyl (czy jakos tak)
> wyleczyłam w 3 dni!!!!!!!!i to w czasie miesiączki!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oba bez recepty?
pozdrawiam
barbarella

1. Data: 2003-09-12 11:17:30

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

BarBarella napisał/a w news:b7h8b.88434$ef4.734636@news.chello.at:

> Oba bez recepty?

Davercin to antybiotyk. Na receptę.

--
mips

1. Data: 2003-09-13 11:56:54

Od: "Kropka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bandytka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> rano davercin wieczoram brevoxyl (czy jakos tak)
> wyleczyłam w 3 dni!!!!!!!!i to w czasie miesiączki!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi nie pomogło ani jedno ani drugie.
Nie wierze ze wyleczyłas sie z trądziku w 3 dni. Ja sie lecze latami i nadal
go mam. No chyba że mialaś pare krostek. Trądzik nie tak łatwo wyleczyć. Za
piękne by to było żeby było prawdziwe.

1. Data: 2003-09-15 05:21:25

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kropka" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
nadal
> go mam. No chyba że mialaś pare krostek. Trądzik nie tak łatwo wyleczyć.

i bylo raz lepiej raz gorzej
a teraz zostaly jakies nedzne resztki
z kazdym dniem lepiej
nawet bliznek nie widac az tak bardzo
ja mialam oba na recepte

oj kobietki
jak sie zwrocic do was o porade to wspomagacie a jak sie czyms pochwalic to
juz:
"nie ciesz sie jeszcze"
"nie wierze"
"nie mow hop"
czy cos

ojejej
a ja sie ciesze z kazdej zniknietej krostki
w ciagu tych trzech dni tyle sie stalo ze az mi dech zaparlo

a odnosnie benzacne - mi to nie pomoglo - a brevoxyl od razu
p.dermatolog (pomomo ze uznalam to bez sensu a ona uparcie powiedziala zebym
sprobowala bo nie mam nic do stracenia) mowila, ze te dwa leki w polaczeniu
ze soba dzialaja doskonale i sie nie pomylila
rano davercin , wieczorkiem brevoxyl
dodatkowo stosuje sławetne szare mydełko i wszystko pieknie działa
wole na razie sie cieszyc niz juz martwic ze sie nie uda
troche wiary i radosci!!!
bla bla bla :-)

pozdrawiam gorąco w ten chłodny poranek :D
buziole

bandziora

1. Data: 2003-09-15 07:45:56

Od: "Maja" <m...@j...tam.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bandytka" <g...@o...pl> napisał

> z kazdym dniem lepiej
> nawet bliznek nie widac az tak bardzo
> ja mialam oba na recepte
>
> oj kobietki
> jak sie zwrocic do was o porade to wspomagacie a jak sie czyms pochwalic
> juz:
> "nie ciesz sie jeszcze"
> "nie wierze"
> "nie mow hop"
> czy cos

problem polega bowiem na tym, że antybiotyk będziesz musiała kiedyś
odstawić. jego się nie bierze "aawsze na zawsze".
poprawa i owszem jest duża .. na początku. to normalne.
potem będą Ci powoli zmniejszać dawkę.. no a potem będzie trzeba odstawić..
no i wtedy będzie się liczyło wszystko... używane kosmetyki, właściwe
oczyszczanie... etc..
być może będiesz miała wspomagajace działanie jakichś zewnętrznych cudów
typu: 'akneroxid' 'skinoren' czy co tam jeszzcze.
..
wiesz: trądzik to wynik stresu, gospodarki hormonalnej no i właściwości
skóry..
jeden antybiotyk nie ma całościowego działania.. nie ma mocy 'wyleczyć'
trądzik.
czasem pomaga czas... czasem zmiana sposobu żywienia.. czasem dodatkowe
kuracje hormonalne [poczytaj sobie o policystycznych jajnikach].. czasem
musi zadziałać wszystko na raz.
a do tego stres. często bagatelizowany.. no a najtrudniejszy chyba do
'opanowania' czynnik powstawania trądziku.

o i to tyle.

nie to, że nikt Ci tu nie życzy powodzenia..
tylko trzeba być relaistą.
trądzik wymaga długiego konsekwentnego leczenia uwzględniającego wszystkie
ważne czynniki ów trądzik powodujące.

amen ;)

pzdr.

--
Maja
maya (at) op.pl

** Badz wierny sobie, a nie bedziesz niewierny innym **

1. Data: 2003-09-15 08:32:58

Od: "Bandytka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie to, że nikt Ci tu nie życzy powodzenia..
> tylko trzeba być relaistą.
> trądzik wymaga długiego konsekwentnego leczenia uwzględniającego wszystkie
> ważne czynniki ów trądzik powodujące.

lecze go już ponad 8 lat
wiem jak pielęgnować cere
od strony teoretycznej ( jestem raczej teorertyk) wiem tyle ze moge byc
magisterm trądzika ;-)

ciesze sie bo tak dobrze nie bylo jeszcze nigdy

ej, kochane!
przecież to jest swego rodzaju choroba!
i ja sie w koncu wyleczyłam!!!

a będę dbać zeby nie bylo nawrotów - to nie podlega zdanej dyskusji

pozdrawiam antybakteryjnie

bandzior - zadzior

whitestrips
[Poznan] poszukiwana stylistka paznkci :)
katalog
ból w dole brzucha
Jak naturalnie przyciemnic wlosy?