Re: wiara w siebie

From: "Qwax" <...@...Q>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wiara w siebie
Date: Wed, 1 Oct 2003 11:35:19 +0200

Użytkownik "Natalia" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:blc8ar$a67$1@news.onet.pl...

> odpowiadam sobie głośno:
>
> mogłabym robić to co lubię

To RÓB!!! Kto Ci broni?

> nie zmarnowałabym 5 lat życia

To już było! - ja zmarnowalem pięc RAZY więcej i co z tego?
Żyję dalej (niestety) ale to wcale nie oznacza że mam sie
sam dołować.
Powiem więcej: właśnie spotkałem osobę bardzo do ciebie
podobną i obrabiam ten diament mająć nadzieje że zabłyśnie
ogniem brylantu. Mam ciagle nadzieje że mi sie uda choc Ona
twierdzi, że "chcesz wierzyć że jestem inna i podejmujesz
daremne próby". Nic to powalczę bo jest tewgo warta - i
nawet jak nie wytrzyma tej obróbki to (może) choć odrobine
uwierzy w siebie, może coś w niej zostanie.

> znalazłabym lepszą pracę

To znajdź! - a przynajmniej szukaj ;-))))

> łatwiej zapomniałbym o tych 5 zmarnowanych latach

Nie zapominaj - wyciągnij z nich co najlepsze. Nie ważne że
mówili o tobie.... Ważne że SKOŃCZYŁAŚ
!!!! Wygrałaś !!! mimo wszystkio - przecież jest z czego być
dumnym - wyobraź sobie że masz o wiele wiecej powodów do
dumy niż studenci którym wszystko przychodziło 'bez bólu'

> wciąż te 5 zmarnowanych lat, i 5 zmarnowanych lat, 5
zmarnowanych lat

przestań bełkotać zacznij myśleć (wiem ze to boli - ale
tylko na początku, potem przechodzi ;-))) )

> CO NAJMNIEJ...
> byłabym bardziej otwatra itd

To bądź - ale nie przesadzaj - aby byc otwartym trzeba byc
silnym (o tyle by każde g.. spływało po tobie jak po kaczce)

> ech tyle gdybania

No to jak juz postawiłaś cele - to zacznij je realizować -
życzę szczęścia

> no i co z tego wynika??

PRZYSZŁOŚĆ!!!

Zadałem mojej niewieście podstawowe pytanie "Czy chcesz?"
(bo jak ktos nie chce to i deski nie przeskoczy)

Pozdrawiam
Qwax