Re: wiciokrzew - blakon - laik...

From: "cure" <c...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: wiciokrzew - blakon - laik...
Date: Thu, 29 Aug 2002 21:45:55 +0200

> I tutaj pojawiły się pierwsze pytania:
>
> - czy jest możliwe do realizacji zeby wiciokrzew rósł z gruntu na jakieś 3
> metry i dalej piął się po balkonie?
> - czy sa jakies podobne rośliny , które kwitną i nie tracą liści na zimę?
> - czy rośilna nie zamarznie na metalowej barierce balkonu?
>
> Licze na pomoc!
>
> bar'D

Moj wiciokrzew dorosl do 6m , rok temu zostal sciety na wysokosci 1m i
teraz ma juz dobre 3m,choc nie jest jeszcze zbyt gesty. Pieknie pachnie gdy
kwitnie ,powtarza kwitnienie gdy obcina sie przekwitniete kwiatostany. Moim
zdaniem zdierzy opisane przez Ciebie warunki ,ale nie przyciskalabym go za
bardzo do tych barierek niech oplecie sie luzno. Zaznaczam ze jestem tylko
zwykla ogrodniczka ,od ponad 25 lat uprawiam z zapalem ogrod. Hanna