widac mnie?

1. Data: 2010-01-04 09:06:08

Temat: widac mnie?
Od: Alojzik <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

??
--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???
Iphone, OSx...what a joke. Get a PC...It just works

2. Data: 2010-01-04 13:51:22

Temat: Re: widac mnie?
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 04 Jan 2010 10:06:08 +0100, Alojzik napisał(a):

> ??

Widać.

Ale na pl.test zawsze widać lepiej :]

--
Kapsel
http://kapselek.net

3. Data: 2010-01-04 15:53:36

Od: Alojzik <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel pisze:

> Widać.
>
> Ale na pl.test zawsze widać lepiej :]

hmm, Twój provider mnie nie wycina i OK, ale mnie chodzi raczej o
widoczność na TPI i Netii - tam mnie nie widać. Skąd piszesz?

4. Data: 2010-01-04 18:29:10

Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 04 Jan 2010 16:53:36 +0100, Alojzik napisał(a):

> hmm, Twój provider mnie nie wycina i OK, ale mnie chodzi raczej o
> widoczność na TPI i Netii - tam mnie nie widać. Skąd piszesz?

Ke? Przecież widoczność powinna zależeć od serwera news, z którego pobieram
posty... ja korzystam akurat z newsów onetu.

--
Kapsel
http://kapselek.net

paluszki rybne - smak pleśni